Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data

Książka
  • Wydawnictwo: Aspra
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 35,00 PLN
Nasza cena: 32,03 PLN
Oszczędzasz 8%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Logistyka i administrowanie w mediach.

Tom 39. serii "Media początku XXI wieku".

Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do użytkowania sieci w każdym elemencie naszego funkcjonowania. Określenie ?wyguglować? utrwaliło się w słowniku komunikacji międzyludzkiej. Za określeniem tym kryje się szereg działań warunkujących wiedzę, opinie i emocje na wybrany temat.
Ogólnodostępność sieci i zapotrzebowanie na nią, będące wynikiem stałego jej użytkowania, zaowocowało powstaniem gór informacji stanowiących zasoby cyfrowe. Kluczem do sukcesu każdej firmy jest umiejętne i właściwe weryfikowanie i analiza ogromnych zasobów informacyjnych sieci Big Data, stanowiące źródło wiedzy i prognoz. Istotne jest dlatego, poprawne wyodrębnianie, segmentowanie i analizowanie atrybutów (bywających sentymentami) oscylujących wokół badanego
słowa ? słupa.


Szczegóły: Logistyka i administrowanie w mediach.

Tytuł: Logistyka i administrowanie w mediach.
Podtytuł: Zarządzanie Big Data
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375459524
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 154
Oprawa: Miękka
Redakcja: Opolska-Bielańska Agata


Recenzje: Logistyka i administrowanie w mediach.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Logistyka i administrowanie w mediach.
Zarządzanie Big Data

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Oprawa: Miękka

Tom 39. serii "Media początku XXI wieku". Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do użytkowania sieci w każdym elemencie naszego funkcjonowania. Określenie ?wyguglować? utrwaliło się w słowniku komunikacji międzyludzkiej. Za określeniem tym kryje się szereg działań warunkujących wiedzę, opinie i emocje na wybrany temat. Ogólnodostępność sieci i zapotrzebowanie na nią, będące wynikiem stałego jej użytkowania, zaowocowało powstaniem gór informacji stanowiących zasoby cyfrowe. Kluczem do sukcesu każdej firmy jest umiejętne i właściwe weryfikowanie i analiza ogromnych zasobów informacyjnych sieci Big Data, stanowiące źródło wiedzy i prognoz. Istotne jest dlatego, poprawne wyodrębnianie, segmentowanie i analizowanie atrybutów (bywających sentymentami) oscylujących wokół badanego słowa ? słupa.

Cena 35,00 PLN
Nasza cena 32,03 PLN
Oszczędzasz 8%
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Logistyka i administrowanie w mediach.

Tytuł: Logistyka i administrowanie w mediach.
Podtytuł: Zarządzanie Big Data
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375459524
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 154
Oprawa: Miękka
Redakcja: Opolska-Bielańska Agata


Recenzje: Logistyka i administrowanie w mediach.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×