Retoryka i wartości

Książka
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 41,00 PLN
Nasza cena: 32,46 PLN
Oszczędzasz 20%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Retoryka i wartości

Tom składa się z 18 artykułów poświęconych różnym rozumieniom wartości w retoryce, wartości retorycznych oraz wartości widzianych z perspektywy retoryki:
- w przemówieniach głów państw (amerykańskich i polskich),
- w gatunkach celebracyjnych (laudacje, konkursy),
- w przemówieniach motywacyjnych (TEDx),
- w gatunkach prasowych (m.in. felieton, artykuł publicystyczny, artykuł popularnonaukowy),
- w gatunkach literackich i użytkowych (biografia, poezja, wydawnictwa okolicznościowe),
- w przekazach internetowych i marketingowych (infografiki, blogi, dyskurs marki),
- w literaturze i kulturze dawnej (ikonografia, oratorstwo, edytorzy, publicyści).

Książka ma charakter interdyscyplinarny, łączy różne dziedziny twórczości i różne dyskursy w przestrzeni publicznej. Spoiwem tematycznym tekstów jest perspektywa retoryczna, czyli odkrywanie mechanizmów perswazyjnych w procesie promowania wartości w kulturze, polityce i mediach.

******

Rhetoric and Values

The book is concerned with the rhetorical perspective, that is, discovering the mechanisms of persuasion in the process of promoting values in culture. The publication is interdisciplinary in character, it links togethers different areas of creative work and different discourses in the public sphere.


Szczegóły: Retoryka i wartości

Tytuł: Retoryka i wartości
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323538677
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 340
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Redakcja: Budzyńska-Daca Agnieszka, Modrzejewska Ewa


Recenzje: Retoryka i wartości

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Retoryka i wartości

Tom składa się z 18 artykułów poświęconych różnym rozumieniom wartości w retoryce, wartości retorycznych oraz wartości widzianych z perspektywy retoryki: - w przemówieniach głów państw (amerykańskich i polskich), - w gatunkach celebracyjnych (laudacje, konkursy), - w przemówieniach motywacyjnych (TEDx), - w gatunkach prasowych (m.in. felieton, artykuł publicystyczny, artykuł popularnonaukowy), - w gatunkach literackich i użytkowych (biografia, poezja, wydawnictwa okolicznościowe), - w przekazach internetowych i marketingowych (infografiki, blogi, dyskurs marki), - w literaturze i kulturze dawnej (ikonografia, oratorstwo, edytorzy, publicyści). Książka ma charakter interdyscyplinarny, łączy różne dziedziny twórczości i różne dyskursy w przestrzeni publicznej. Spoiwem tematycznym tekstów jest perspektywa retoryczna, czyli odkrywanie mechanizmów perswazyjnych w procesie promowania wartości w kulturze, polityce i mediach. ****** Rhetoric and Values The book is concerned with the rhetorical perspective, that is, discovering the mechanisms of persuasion in the process of promoting values in culture. The publication is interdisciplinary in character, it links togethers different areas of creative work and different discourses in the public sphere.

Cena 41,00 PLN
Nasza cena 32,46 PLN
Oszczędzasz 20%
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Retoryka i wartości

Tytuł: Retoryka i wartości
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323538677
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 340
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Redakcja: Budzyńska-Daca Agnieszka, Modrzejewska Ewa


Recenzje: Retoryka i wartości

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×