Książka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 45,00 PLN
Nasza cena: 41,51 PLN
Oszczędzasz 7%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Marketing mobilny - Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa

Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.


Szczegóły: Marketing mobilny - Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa

Tytuł: Marketing mobilny
Autor: Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380858886
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 172
Format: 17,6x25 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marketing mobilny - Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Oprawa: Miękka

Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2019-06-27

Cena 45,00 PLN
Nasza cena 41,51 PLN
Oszczędzasz 7%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Marketing mobilny - Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa

Tytuł: Marketing mobilny
Autor: Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380858886
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 172
Format: 17,6x25 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marketing mobilny - Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×