Zarządzanie produktem w modelu lean

Książka

Zarządzanie produktem w modelu lean

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788328354753
  • Ilość stron: 224
  • Format: 16,8 x 23,7 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena 49,00 PLN
Nasza cena 33,93 PLN
Oszczędzasz 30%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Nasza cena 33,93 PLN
Oszczędzasz 30%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie produktem w modelu lean - Mangalam Nandakumar

Jak stworzyć udany produkt na podstawie luźnych pomysłów biznesowych Skuteczność w innowacyjności jest dziś warunkiem sukcesu w biznesie. Wygra ta firma, która sprawniej i elastyczniej zareaguje na napływające informacje zwrotne, zgrabniej wybierze najlepsze pomysły i trafniej odpowie na wymagania klienta, by dostarczyć mu najbardziej odpowiednich wrażeń. Menedżer produktu odgrywa wyjątkowo niewdzięczną rolę w tym procesie: musi nieustannie doskonalić przyjęte strategie i wciąż dążyć do najlepszego wykorzystania pojawiających się możliwości. W świecie agile trzeba pozostać lean, aby sprawnie reagować na dynamiczne zmiany rynku. Ta książka jest wartościowym przewodnikiem dla każdego, kto tworzy nowe produkty i chce realizować strategię skutecznego oddziaływania na klienta. Przedstawiono tu koncepcję inwestowania w najważniejsze rezultaty biznesowe jako fundament wyznaczania obiektywnych kryteriów selekcji pomysłów i działań do realizacji. Omówiono sposoby angażowania interesariuszy i uwzględniania zewnętrznych informacji zwrotnych, które pozwalają wypracować kompleksowe doświadczenie produktu. Pokazano techniki analizy kosztów produktu oraz zaproponowano mierniki postępu prac nad projektem. Sporo miejsca poświęcono czynnikom utrudniającym osiąganie wyznaczonych celów oraz sposobom eliminacji przejawów marnotrawstwa. W tej książce: techniki wyboru istotnych pomysłów spośród tych mniej udanych określanie właściwych wskaźników sukcesu planowanie prac z nastawieniem na sukces produktu formułowanie wniosków dotyczących produktu i ich wykorzystywanie ocena produktu pod kątem określonych celów biznesowych optymalizacja procesu tworzenia innowacyjnych produktów Metodologia lean: przekuje ideę w najlepszy produkt! O autorze Mangalam Nandakumar od blisko dwóch dekad zarządza tworzeniem oprogramowania. Jest przedsiębiorcą i założycielką dwóch startupów. Posiada ogromną wiedzę na temat metodologii lean i agile oraz doświadczenie w zakresie wdrażania zwinnych koncepcji w pracy zespołów. Kierowała licznymi udanymi projektami programistycznymi.


Szczegóły: Zarządzanie produktem w modelu lean - Mangalam Nandakumar

Tytuł: Zarządzanie produktem w modelu lean
Autor: Mangalam Nandakumar
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328354753
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 224
Format: 16,8 x 23,7 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Zarządzanie produktem w modelu lean - Mangalam Nandakumar

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Mangalam Nandakumar (1)