52.65
Książki
PWE
52,65 zł
Cena regularna: 64,90 zł
(-19%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 43,94 zł
(+20%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Aby skutecznie konkurować na globalnym rynku, przedsiębiorstwa powinny oprzeć rozwój na nowych technologiach oraz wprowadzać na rynek innowacyjne produkty. W książce zaprezentowano najnowszą wiedzę w zakresie strategii i modelowania produktów innowacyjnych. Podkreślono wielowymiarowy charakter innowacji oraz omówiono najważniejsze strategie oraz modele rozwoju innowacji. Zaprezentowano również metody projektowania i modelowania produktów innowacyjnych.Książka jest doskonałym źródłem informacji dla menedżerów, którzy chcą podejmować działania ukierunkowane na wprowadzanie produktów innowacyjnych na rynek. Może być także przydatna jako podręcznik dla studentów wszystkich uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu zarządzania innowacjami oraz strategii i rozwoju produktów innowacyjnych.
Szczegóły
Tytuł
Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych
Autor
Łobejko Stanisław
,
Plinta Dariusz
, Sosnowska Alicja
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
242
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788320823394
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320823394
Dodałeś produkt do koszyka
Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych
52,65 zł
Recenzje