85.42
Książki
Naukowe Sophia
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Wydawnictwo:
Naukowe Sophia
Oprawa: miękka
85,42 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 64,34 zł
(+33%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.
Szczegóły
Tytuł
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
miękka
Ilość stron
227
Format
17x24 cm
Języki
polski
ISBN
9788365357373
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365357373
Dodałeś produkt do koszyka
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
85,42 zł
Recenzje