Psychologia konsumenta

,

Książka
Wysyłka: 2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 79,00 PLN
Nasza cena: 72,09 PLN
Oszczędzasz 8%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki ?Psychologia konsumenta?. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
? klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
? analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
? perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.


Szczegóły: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Tytuł: Psychologia konsumenta
Autor: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: AKADEMIA PSYCHOLOGII
ISBN: 9788301194864
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 458
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.73 kg


Recenzje: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika (1)

Książka

Psychologia konsumenta

,

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki ?Psychologia konsumenta?. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: ? klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), ? analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, ? perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Cena 79,00 PLN
Nasza cena 72,09 PLN
Oszczędzasz 8%
Wysyłka: 2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Tytuł: Psychologia konsumenta
Autor: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: AKADEMIA PSYCHOLOGII
ISBN: 9788301194864
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 458
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.73 kg


Recenzje: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika (1)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×