Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III

Książka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 79,00 PLN
Nasza cena: 52,93 PLN
Oszczędzasz 33%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III - Mike Geig

Za sukces gry komputerowej odpowiada nie tylko wciągająca fabuła. Niezwykle ważne są również strona wizualna, grywalność i poziom trudności - zbyt łatwa gra nie jest dla użytkownika wyzwaniem. Masz już projekt gry, która spełnia te warunki? Zatem potrzebujesz jeszcze tylko dobrego narzędzia do jej zbudowania. Takim narzędziem jest silnik Unity - zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych. Co istotne, wokół Unity jest skupiona ogromna społeczność pasjonatów, gotowa do niesienia pomocy początkującym.



Ta książka jest trzecim, uzupełnionym i zaktualizowanym wydaniem lubianego przewodnika, dzięki któremu błyskawicznie nauczysz się podstaw tworzenia gier w Unity. W ramach 24 lekcji, z których żadna nie powinna Ci zająć więcej niż godzinę, zapoznasz się z podstawami i zaawansowanymi technikami wykorzystywania silnika Unity. Znajdziesz tu przejrzyste instrukcje krok po kroku, wskazówki, praktyczne przykłady oraz ćwiczenia i quizy, dzięki którym utrwalisz nabytą wiedzę. Dowiesz się, jak korzystać z nowo udostępnionych w Unity narzędzi, między innymi do pisania 2D, jak używać maszyny stanów i czym jest nowa oś czasu. Bardzo ważnym elementem książki są lekcje dotyczące dopracowywania szczegółów oraz kompilacji całej gry.



W tej książce między innymi:

- solidne wprowadzenie do silnika gier i edytora w Unity 2018

- tworzenie światów, obiektów i programowanie zachowania postaci

- implementacja intuicyjnych graficznych interfejsów użytkownika

- sterowanie postacią gracza i symulowanie zjawisk fizycznych w grze

- integracja dźwięku z akcją w grze

- wykorzystywanie przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych w urządzeniach mobilnych



Mike Geig jest zarówno doświadczonym nauczycielem, jak i twórcą gier komputerowych, a obie profesje udaje mu się z powodzeniem łączyć. Obecnie prowadzi zajęcia z tworzenia i projektowania gier na Stark State College oraz w Cleveland Institute of Art. Zajmuje się również tworzeniem screencastów dla Unity Technologies i jest członkiem sekcji Unity Learn.


Szczegóły: Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III - Mike Geig

Tytuł: Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III
Autor: Mike Geig
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328357860
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 406
Oprawa: Miękka


Recenzje: Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III - Mike Geig

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III

  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: Miękka

Za sukces gry komputerowej odpowiada nie tylko wciągająca fabuła. Niezwykle ważne są również strona wizualna, grywalność i poziom trudności - zbyt łatwa gra nie jest dla użytkownika wyzwaniem. Masz już projekt gry, która spełnia te warunki? Zatem potrzebujesz jeszcze tylko dobrego narzędzia do jej zbudowania. Takim narzędziem jest silnik Unity - zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych. Co istotne, wokół Unity jest skupiona ogromna społeczność pasjonatów, gotowa do niesienia pomocy początkującym.

Ta książka jest trzecim, uzupełnionym i zaktualizowanym wydaniem lubianego przewodnika, dzięki któremu błyskawicznie nauczysz się podstaw tworzenia gier w Unity. W ramach 24 lekcji, z których żadna nie powinna Ci zająć więcej niż godzinę, zapoznasz się z podstawami i zaawansowanymi technikami wykorzystywania silnika Unity. Znajdziesz tu przejrzyste instrukcje krok po kroku, wskazówki, praktyczne przykłady oraz ćwiczenia i quizy, dzięki którym utrwalisz nabytą wiedzę. Dowiesz się, jak korzystać z nowo udostępnionych w Unity narzędzi, między innymi do pisania 2D, jak używać maszyny stanów i czym jest nowa oś czasu. Bardzo ważnym elementem książki są lekcje dotyczące dopracowywania szczegółów oraz kompilacji całej gry.

W tej książce między innymi:
- solidne wprowadzenie do silnika gier i edytora w Unity 2018
- tworzenie światów, obiektów i programowanie zachowania postaci
- implementacja intuicyjnych graficznych interfejsów użytkownika
- sterowanie postacią gracza i symulowanie zjawisk fizycznych w grze
- integracja dźwięku z akcją w grze
- wykorzystywanie przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych w urządzeniach mobilnych

Mike Geig jest zarówno doświadczonym nauczycielem, jak i twórcą gier komputerowych, a obie profesje udaje mu się z powodzeniem łączyć. Obecnie prowadzi zajęcia z tworzenia i projektowania gier na Stark State College oraz w Cleveland Institute of Art. Zajmuje się również tworzeniem screencastów dla Unity Technologies i jest członkiem sekcji Unity Learn.

Cena 79,00 PLN
Nasza cena 52,93 PLN
Oszczędzasz 33%
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×