Badanie komunikacji vol. 2

Książka
  • Wydawnictwo: Libron
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 44,00 PLN
Nasza cena: 35,15 PLN
Oszczędzasz 20%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Badanie komunikacji vol. 2

?W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. (?)

Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich?.


Fragment Wstępu


Szczegóły: Badanie komunikacji vol. 2

Tytuł: Badanie komunikacji vol. 2
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788366445017
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 272
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Redakcja: Siemes Annette, Grech Michał, Wszołek Mariusz


Recenzje: Badanie komunikacji vol. 2

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Badanie komunikacji vol. 2

  • Wydawnictwo: Libron
  • Oprawa: Miękka

?W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. (?) Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich?. Fragment Wstępu

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2019-12-06

Cena 44,00 PLN
Nasza cena 35,15 PLN
Oszczędzasz 20%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Badanie komunikacji vol. 2

Tytuł: Badanie komunikacji vol. 2
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788366445017
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 272
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Redakcja: Siemes Annette, Grech Michał, Wszołek Mariusz


Recenzje: Badanie komunikacji vol. 2

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×