Design informacji i jej algorytmy

Książka
  • Wydawnictwo: Libron
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 40,01 PLN
Nasza cena: 31,95 PLN
Oszczędzasz 20%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Design informacji i jej algorytmy - Fleischer Michael

?Wiele się ostatnio mówi i pisze, zwłaszcza w kontekście digitalizacji (czymkolwiek by to miało być), o informacji, jej przekazywaniu, organizowaniu, zbieraniu danych, stojących za tym algorytmach; mówi o tyle nieroztropnie, o ile beztrosko, nie analizując i nie definiując samego terminu ?informacja?, a nierzadko nie zdając sobie sprawy z tego, czym to jest, zapominając ponadto o znaczeniu, a przede wszystkim o różnicy między znaczeniem a informacją oraz o procesach za tym stojących. Prawie w ogóle natomiast nie ma mowy o komunikacji, czyli o tym, do czego zarówno informacja, jak i znaczenie służą, czyli o mechanizmie, którego są one elementem. Zamęt ten nie pozwala potem na rozsądne dyskusje i pozostajemy zwykle na poziomie potoczności i jej wyznaczników. W niniejszym tekście podejmę próbę rozsupłania tych zależności i zaprezentowania technologii umożliwiającej operacjonalizację tych pojęć i mechanizmów w ramach nauki o komunikacji na przykładach z aktualnej codzienności komunikacyjnej?.

Fragment Wstępu


Szczegóły: Design informacji i jej algorytmy - Fleischer Michael

Tytuł: Design informacji i jej algorytmy
Autor: Fleischer Michael
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788366269132
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 160
Oprawa: Miękka
Waga: 0.195 kg


Recenzje: Design informacji i jej algorytmy - Fleischer Michael

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Design informacji i jej algorytmy

  • Wydawnictwo: Libron
  • Oprawa: Miękka

?Wiele się ostatnio mówi i pisze, zwłaszcza w kontekście digitalizacji (czymkolwiek by to miało być), o informacji, jej przekazywaniu, organizowaniu, zbieraniu danych, stojących za tym algorytmach; mówi o tyle nieroztropnie, o ile beztrosko, nie analizując i nie definiując samego terminu ?informacja?, a nierzadko nie zdając sobie sprawy z tego, czym to jest, zapominając ponadto o znaczeniu, a przede wszystkim o różnicy między znaczeniem a informacją oraz o procesach za tym stojących. Prawie w ogóle natomiast nie ma mowy o komunikacji, czyli o tym, do czego zarówno informacja, jak i znaczenie służą, czyli o mechanizmie, którego są one elementem. Zamęt ten nie pozwala potem na rozsądne dyskusje i pozostajemy zwykle na poziomie potoczności i jej wyznaczników. W niniejszym tekście podejmę próbę rozsupłania tych zależności i zaprezentowania technologii umożliwiającej operacjonalizację tych pojęć i mechanizmów w ramach nauki o komunikacji na przykładach z aktualnej codzienności komunikacyjnej?. Fragment Wstępu

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2019-12-06

Cena 40,01 PLN
Nasza cena 31,95 PLN
Oszczędzasz 20%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Design informacji i jej algorytmy - Fleischer Michael

Tytuł: Design informacji i jej algorytmy
Autor: Fleischer Michael
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788366269132
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 160
Oprawa: Miękka
Waga: 0.195 kg


Recenzje: Design informacji i jej algorytmy - Fleischer Michael

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×