The Psychology of Social Media

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 52,45 PLN
Nasza cena: 51,61 PLN
Oszczędzasz 1%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: The Psychology of Social Media - Mc Mahon Ciarán

Are we really being ourselves on social media? Can we benefit from connecting with people we barely know online? Why do some people overshare on social networking sites?

The Psychology of Social Media explores how so much of our everyday lives is played out online, and how this can impact our identity, wellbeing and relationships. It looks at how our online profiles, connections, status updates and sharing of photographs can be a way to express ourselves and form connections, but also highlights the pitfalls of social media including privacy issues.

From FOMO to fraping, and from subtweeting to selfies, The Psychology of Social Media shows how social media has developed a whole new world of communication, and for better or worse is likely to continue to be an essential part of how we understand our selves.


Szczegóły: The Psychology of Social Media - Mc Mahon Ciarán

Tytuł: The Psychology of Social Media
Autor: Mc Mahon Ciarán
Wydawnictwo: Routledge
ISBN: 9781138047754
Języki: angielski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 106
Format: 13.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.14 kg


Recenzje: The Psychology of Social Media - Mc Mahon Ciarán

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

The Psychology of Social Media

Are we really being ourselves on social media? Can we benefit from connecting with people we barely know online? Why do some people overshare on social networking sites? The Psychology of Social Media explores how so much of our everyday lives is played out online, and how this can impact our identity, wellbeing and relationships. It looks at how our online profiles, connections, status updates and sharing of photographs can be a way to express ourselves and form connections, but also highlights the pitfalls of social media including privacy issues. From FOMO to fraping, and from subtweeting to selfies, The Psychology of Social Media shows how social media has developed a whole new world of communication, and for better or worse is likely to continue to be an essential part of how we understand our selves.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 52,45 PLN
Nasza cena 51,61 PLN
Oszczędzasz 1%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: The Psychology of Social Media - Mc Mahon Ciarán

Tytuł: The Psychology of Social Media
Autor: Mc Mahon Ciarán
Wydawnictwo: Routledge
ISBN: 9781138047754
Języki: angielski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 106
Format: 13.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.14 kg


Recenzje: The Psychology of Social Media - Mc Mahon Ciarán

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×