loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
42.05 Literatura obcojęzyczna Oficyna Wydawnicza Aspra
-14%

American political issue ownership and framing
A Functional Theory of Electoral Advantage-Seeking in Presidential Advertising from Eisenhower to Tr

Oprawa: Miękka
42,05 zł
49,00 zł
Cena regularna: 49,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 42,05 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

This analysis is probably the first English-language book on U.S. political communication published by a Polish scholar. Based in empirical research, it offers considerations leading towards an attempt to create a theoretical framework for electoral party appeals. By no means, are these trivial or artificial deliberations based on desk research. As such, the study should become an invaluable source of knowledge for all researchers of politics, campaigns, and elections, as well as for students of the humanities and social sciences. The author has been an internationally active scholar for almost two decades. During that time, Dr. Płudowski has published and translated a number of relevant works.

Łukasz Wordliczek, Ph.D., Jagiellonian University, Cracow

The publication designed by Dr. Płudowski concentrates on collecting a historically and thematically broad body of knowledge. Consequently, it goes outside the U.S. political and electoral system by including a detailed analysis of the relations between several dimensions: social-economic (including welfare), state-political, and axiological, represented by electoral messages coming from leading U.S. politicians of the last 70 years. Creating theoretical frameworks based in issue ownership and framing theories, the book offers a unique approach towards this comprehensive and multifaceted problem. However, what is most valuable about this work is its attempt at developing an original model reflecting the persuasive and ideological differences between the Democrats and the Republicans in the American political system.

Stanisław Mocek, Ph.D., Professor of Collegium Civitas, Warsaw

Szczegóły

Tytuł
American political issue ownership and framing
Podtytuł
A Functional Theory of Electoral Advantage-Seeking in Presidential Advertising from Eisenhower to Tr
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
320
Języki
angielski
ISBN
9788375459203
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375459203

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
42,05 zł
49,00 zł
Cena regularna: 49,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 42,05 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
American political issue ownership and framing - Płudowski Tomasz
American political issue ownership and framing
Płudowski Tomasz
42,05 zł
49,00 zł
Przejdź do koszyka
42,05 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO