loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
190.97 Literatura obcojęzyczna Wiley
-15%

Managing Innovation
Integrating Technological, Market and Organizational Change

Tidd Joe

,

Bessant John R.

Wydawnictwo: Wiley
Oprawa: Miękka
190,97 zł
224,00 zł
Cena regularna: 224,00 zł (-15%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 190,97 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Managing Innovation is the bestselling text for graduate and undergraduate students and a classic in the field. Emphasizing practical, evidence based tools and resources, this title provides students with the knowledge base to successfully manage innovation, technology, and new product development. The holistic approach addresses the interplay between the markets, technology, and the organization, while relating the unique skill set required to manage innovation and innovation processes. The sixth edition of Managing Innovation continues to include the popular Innovation in Action sections in each chapter which are now newly titled Case Studies, and also features a number of new cases, updated and new research notes and references, and links to videos, audio interviews, activities, and case studies. The sixth edition also features new material on emerging innovation themes, including business model innovation, user innovation, crowd-sourcing, creativity, entrepreneurship, service innovation, public services, and more. The rapid pace of the field's evolution has brought an increase in multi-disciplinary approaches and skills, while expanding the available tool kit and pushing the boundaries of possibility forward. This text provides expert navigation through the abundance of new data, new methods, new concepts, and approaches but it is designed to encourage and support tailored experimentation, not replace it. Equipped with a strong foundation and a productive innovation management mindset, today's students will be equipped to bring about the era's next great advances.

Szczegóły

Tytuł
Managing Innovation
Podtytuł
Integrating Technological, Market and Organizational Change
Autor
Tidd Joe , Bessant John R.
Wydawnictwo
Wydanie
6
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
586
Format
20.0x25.0cm
Języki
angielski
ISBN
9781119379454
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9781119379454

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
190,97 zł
224,00 zł
Cena regularna: 224,00 zł (-15%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 190,97 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Managing Innovation - Tidd Joe, Bessant John R.
Managing Innovation
Tidd Joe, Bessant John R.
190,97 zł
224,00 zł
Przejdź do koszyka
190,97 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO