loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
59.28 Książki CeDeWu
-13%

Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić (wyd. II)

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
59,28 zł
68,00 zł
Cena regularna: 68,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 53,59 zł (+11%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy.

Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi. Rozważania osadzone zostały w nowej koncepcji marketingowej, określonej mianem "logika dominacji usługi" (Service Dominant Logic - SDL), zaproponowanej przez R.F. Luscha i S.L. Vargo w 2004 roku. Skonstruowany, autorski model teoretyczny odwołuje się również do innych współczesnych teorii, takich jak: jakość usług, marketing relacji, marketing sieciowy, orientacja rynkowa czy teoria przewag konkurencyjnych.

Praca stanowi usystematyzowaną koncepcję pomiaru wizerunku, która może być zaadaptowana w różnych sferach działalności gospodarczej. Wskazuje także potencjalne kierunki działań ułatwiających walkę konkurencyjną i budowanie przewagi na rynku. Książka skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców, menedżerów, kadry zarządczej oraz osób powiązanych zawodowo z marketingiem, sprzedażą i Public Relations. Stanowi również cenne źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych (zarządzanie, marketing, finanse, bankowość) oraz literaturę uzupełniającą dla studentów psychologii, statystyki czy ekonometrii. Postawiony problem badawczy jest nader interesujący, szczególnie, że Autorka "nie ucieka" od jego umiejscowienia w realnych uwarunkowaniach sektora bankowego znajdującego się w czasie szybko zmieniających się trendów i tendencji na rynku finansowym.

Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Brzozowskiej

Szczegóły

Tytuł
Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić (wyd. II)
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
320
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381023030
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381023030

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
59,28 zł
68,00 zł
Cena regularna: 68,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 53,59 zł (+11%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić (wyd. II) - Szlis Izabela
Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić (wyd. II)
Szlis Izabela
59,28 zł
68,00 zł
Przejdź do koszyka
59,28 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO