loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
80.22 Motoryzacja MT Biznes
-6%

Projektowanie przyszłości
Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
80,22 zł
84,90 zł
Cena regularna: 84,90 zł (-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 73,16 zł (+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej firmie.

Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i usług. Organizacje te rozumieją, że działania podejmowane na etapie rozwoju produktów będą miały wpływ na firmę przez wiele kolejnych lat.

Na kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju produktu, James Morgan, wraz z cieszącym się światowym uznaniem guru Lean, Jeffreyem K. Likerem, krok po kroku przedstawiają proponowany przez siebie model szczupłego rozwoju produktów i usług. Autorzy uczą, jak zaprojektować dynamiczny, skoncentrowany na człowieku i ciągle doskonalący się system, który pozwoli dokonać transformacji całej organizacji poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług, które znajdą uznanie w oczach klientów.

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak:
- określić rzeczywiste potrzeby klienta i zapewnić mu to, co dla niego najcenniejsze,
- utworzyć przepływ i zapewnić transparentność procesu rozwoju produktu,
- budować skuteczne i efektywne zespoły,
- rozwijać głównych architektów procesu, dysponujących pełną odpowiedzialnością za produkt i przedsiębiorstwo,
- akumulować wiedzę, która będzie siłą napędową dla ciągłego doskonalenia,
- rozwijać nową wartość produktów i usług.

Uczyń swoją organizację liderem w swojej branży, zapewniając jej nową przyszłość dzięki wprowadzeniu szczupłego rozwoju produktów.

"Magia, którą autorzy dzielą się na łamach tej książki, ma postać praktycznych rad i wskazówek, dzięki którym każdy może stanąć na czele zmian w swojej organizacji, rozwinąć swoich ludzi i zbudować trwałą kulturę innowacyjności."
- JAMES P. WOMACK, współautor książek Maszyna, która zmieniła świat i Lean thinking – szczupłe myślenie; założyciel Lean Enterprise Institute

"To przewodnik dla każdego, kto jest zainteresowany procesem rozwoju produktu. Morgan i Liker przedstawiają zarówno sprawdzone fundamenty, jak i najnowsze praktyki, tworząc tym samym pierwsze na rynku tak bogate źródło informacji na ten temat."
- KEVIN NOLAN, dyrektor generalny G.E. Appliances

"Zdolność do ciągłego tworzenia produktów i usług, które są entuzjastycznie przyjmowane przez klientów, jest źródłem ostatecznej przewagi konkurencyjnej. W tej przełomowej książce Morgan i Liker przedstawiają bogaty katalog właściwych praktyk, popartych licznymi przykładami ze świata

rzeczywistego, które pozwolą każdemu liderowi skokowo zwiększyć możliwości jego zespołu w zakresie rozwoju produktu."
- JOE HINRICHS, wiceprezes ds. globalnych operacji, Ford Motor Company


JAMES M. MORGAN był jednym z pomysłodawców inicjatywy Lean Product & Process Development (LPPD – szczupły rozwój produktów i usług) w Lean Enterprise Institute i obecnie pracuje w tej organizacji na stanowisku starszego doradcy. Dr Morgan jest wielokrotnym laureatem Shingo Prize, autorem, badaczem i cieszącym się światowym uznaniem ekspertem w zakresie rozwoju produktu i procesu. Zanim dołączył do ekipy LEI, przez ponad 30 lat był liderem rozwoju produktu, pracując między innymi na stanowisku globalnego dyrektora ds. technologii w Ford Motor Company w czasach, gdy dyrektor generalny, Alan Mulally, przeprowadzał rewitalizację tej firmy, napędzaną zmianami w procesie rozwoju produktu.

JEFFREY K. LIKER jest profesorem inżynierii przemysłowej (prof. em.) na Uniwersytecie Michigan i prezesem firmy doradczej Liker Lean Advisors. Na jego książkach sławiących system zarządzania w Toyocie, z których pierwszą była Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata, wychowało się już całe pokolenie liderów, praktyków Lean oraz innych specjalistów z zakresu usprawniania operacji biznesowych. Prace Likera przyniosły mu w sumie 13 prestiżowych nagród Shingo, a także zapewniły członkostwo w Shingo Academy oraz miejsce w Galerii Sław organizacji Association for Manufacturing Excellence.

Szczegóły

Tytuł
Projektowanie przyszłości
Podtytuł
Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
500
Format
15.8x23.3cm
Języki
polski
ISBN
9788380877627
Tłumacze
Kowalczyk Marcin
Tytuł oryginału
Designing the Future: How Ford, Toyota, and other World-Class Organizations Use Lean Product Develop
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380877627

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
80,22 zł
84,90 zł
Cena regularna: 84,90 zł (-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 73,16 zł (+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Projektowanie przyszłości - Liker Jeffrey K., Morgan James M.
Projektowanie przyszłości
Liker Jeffrey K., Morgan James M.
80,22 zł
84,90 zł
Przejdź do koszyka
80,22 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań czytam@czytam.pl
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO