loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
68.13 Marketing i ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN
-14%

Trzy reguły
Jak myślą wyjątkowe firmy

Oprawa: Miękka
68,13 zł
79,00 zł
Cena regularna: 79,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 61,59 zł (+11%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

- Sprawdź, Co Łączy Firmy, Które Odnotowują Świetnie Wyniki
- Dowiedz Się, Jak Umiejętnie Prowadzić Firmę Do Sukcesu
- Poznaj Trzy Wyjątkowe Reguły:

- Wysoka Jakoś Ważniejsza Niż Niska Cena
- Przychód Ważniejszy Koszt
- Nie Ma Innych Reguł

"U podstaw badań unikatowych firm leży naturalne zainteresowanie wielkością. Niestety, takie badania nie zawsze prowadzą do ważnych wniosków. Wyjaśnienia przyczyn wzlotów i upadków firm osiągających najlepsze wyniki ograniczają się często do przedstawiania zbioru nieprawdopodobnych i niemożliwych do powtórzenia zdarzeń. Ich efektem jest często niewiele więcej niż ciekawa biografia firmy, które nie pozwala sformułować ważnych uogólnień.

Aby wyjść poza miłą dla ucha opowieść, należy wyizolować wpływ konkretnych działań danej firmy na jej wyniki od innych istotnych czynników, takich jak struktura branży, tempo i charakter zmian technologicznych, nieprzewidywalność otoczenia regulacyjnego, zjawiska globalne itd. czy nawet ślepy traf. Wszystkie one składają się na tzw. szum systemowy. My zaś musimy dowiedzieć się, jak je odfiltrować, jeśli zależy nam na tym, by usłyszeć pośród nich sygnał (niekiedy bardzo słaby), wywołany przez te działania firm, które rzeczywiście wpływają na ich wyniki. A zatem mając na uwadze wspomniany cel, nasze poszukiwania czynników napędzających doskonalsze, długoterminowe wyniki, zaczęliśmy od całkowicie odmiennego założenia: że to, co decyduje o spektakularnym sukcesie, wcale nie jest oczywiste."

Szczegóły

Tytuł
Trzy reguły
Podtytuł
Jak myślą wyjątkowe firmy
Wydanie
2
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
374
Format
14.5 x 20.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788301210441
Tłumacze
Halaba Małgorzata
Tłumacze
Lipa Michał
Tytuł oryginału
The Three Rules. How Exceptional Companies Think.
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301210441

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
68,13 zł
79,00 zł
Cena regularna: 79,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 61,59 zł (+11%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Trzy reguły - Raynor Michael E., Ahmed Mumtaz
Trzy reguły
Raynor Michael E., Ahmed Mumtaz
68,13 zł
79,00 zł
Przejdź do koszyka
68,13 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO