loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
37.7 Marketing i ekonomia MT Biznes
-6%

Właściwe słowa.
Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
37,70 zł
39,90 zł
Cena regularna: 39,90 zł (-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 34,38 zł (+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego
i zawodowego słownika.

Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem.

Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść
w codzienne rozmowy. Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy skuteczności prostych technik językowych
i oferuje jasne przykłady ich zastosowania w różnych sytuacjach.

Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak:
- prowadzić rozmowę, aby wyeliminować ryzyko odmowy lub odrzucenia, jednocześnie zwiększając komfort rozmówcy;
- wykorzystać uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę;
- unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej” przy pomocy prostych pytań otwartych;
- budować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez stosowanie porównań;
- umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków.

Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze – skuteczna książka Właściwe słowa pozwoli ci nie tylko zrozumieć, ale również opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie.

Książka Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu, perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym.
 - Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition

Jeśli chcesz, aby twoi potencjalni i obecni klienci, współpracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali się na twoje warunki, moja rada zawiera się w tych trzech magicznych słowach: „Kup tę książkę!”. Właściwe słowa to lektura obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie lub chce robić doskonałe pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi
i motywować ich do działania.
- Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds. wizerunku korporacyjnego

Phil Jones odkrywa przed nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam potężne narzędzia
w postaci słów i pokazuje, jak się nimi posługiwać, aby wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób. To prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia.
- Ian Altman, współautor książki Same Side Selling, felietonista Forbes.com

Jeśli chcesz zwiększyć swoją siłę oddziaływania niezależnie od sytuacji, opanuj do perfekcji te proste, a jednak niebywale skuteczne lekcje. Właściwe słowa to książka, która mogłoby z powodzeniem zastąpić większość poradników poruszających kwestie ludzkich zachowań – jest aż tak przydatna.
- John Jantsch, autor poradnika Duct Tape Marketing
 
Phil M. Jones jest autorem bestsellerów i jednym z najbardziej cenionych trenerów sprzedaży na świecie. W jego szkoleniach poświęconych zapomnianej sztuce komunikacji werbalnej wzięły udział ponad dwa miliony osób na pięciu kontynentach i w ponad pięćdziesięciu krajach, w tym przedstawiciele największych światowych marek. W 2013 roku Philip M. Jones został najmłodszym w historii zdobywcą nagrody BESMA (British Excellence in Sales and Marketing Award) dla Trenera Sprzedaży Roku. Życie dzieli między Londynem a Nowym Jorkiem.

Szczegóły

Tytuł
Właściwe słowa.
Podtytuł
Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
152
Format
11.7 x 16.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788380878570
Tłumacze
Samson-Banasik Aleksandra
Tytuł oryginału
Exactly What to Say: The Magic Words for Influence and Impact
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380878570
Data premiery
2020-04-16

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
37,70 zł
39,90 zł
Cena regularna: 39,90 zł (-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 34,38 zł (+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Właściwe słowa. - Jones Phil M.
Właściwe słowa.
Jones Phil M.
37,70 zł
39,90 zł
Przejdź do koszyka
37,70 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO