42.54
Pedagogika
UMCS
-4%
Ocenianie w szkole na cenzurowanym
Badania - Dylematy - Inspiracje
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: twarda
42,54 zł
Cena regularna: 44,10 zł
(-4%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 32,33 zł
(+32%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Bez wątpienia dobre ocenianie oparte na solidnych podstawach dawnej i współczesnej myśli naukowej stanowić powinno niezbywalną część edukacji na każdym etapie. Myśl ta stale powraca w dyskusjach nad jej jakością, efektywnością, potrzebą zmian i modernizacji. Zamieszczone w niniejszym tomie teksty wpisują się w bardzo dziś potrzebną dyskusję o miejscu, roli, modelach i systemach szkolnego oceniania, o potrzebie weryfikacji stosowanych metod i narzędzi oceniania, o roli emocji i motywacji w tym procesie oraz wielu innych aspektach związanych z oceną i wartościowaniem różnych obszarów edukacji i jej uczestników. Głównym celem oddawanej do rąk Czytelników publikacji jest zatem wzbogacenie wiedzy na temat wybranych zjawisk, które dotyczą współczesnych strategii szkolnego oceniania i wartościowania (na różnych etapach kształcenia ogólnego i przedmiotowego), związanych z tym treści, uwarunkowań, dylematów, pozytywnych i negatywnych sposobów postępowania, funkcjonalności i efektywności metod, narzędzi, form itd.
[Ze wstępu]
[Ze wstępu]
Szczegóły
Rok wydania
2020
Oprawa
twarda
Ilość stron
372
Języki
polski
ISBN
9788322793060
Redakcja
Karwatowska Małgorzata
Redakcja
Latoch-Zielińska Małgorzata
Redakcja
Morawska Iwona
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322793060
Dodałeś produkt do koszyka
Ocenianie w szkole na cenzurowanym
42,54 zł
Recenzje