Ocenianie w szkole na cenzurowanym Badania - Dylematy - Inspiracje
Książka
  • Wydawnictwo: UMCS
  • Oprawa: twarda
Wysyłka: 2 - 4 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 44,10 PLN
Nasza cena: 39,86 PLN
Oszczędzasz 9%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Ocenianie w szkole na cenzurowanym

Bez wątpienia dobre ocenianie oparte na solidnych podstawach dawnej i współczesnej myśli naukowej stanowić powinno niezbywalną część edukacji na każdym etapie. Myśl ta stale powraca w dyskusjach nad jej jakością, efektywnością, potrzebą zmian i modernizacji. Zamieszczone w niniejszym tomie teksty wpisują się w bardzo dziś potrzebną dyskusję o miejscu, roli, modelach i systemach szkolnego oceniania, o potrzebie weryfikacji stosowanych metod i narzędzi oceniania, o roli emocji i motywacji w tym procesie oraz wielu innych aspektach związanych z oceną i wartościowaniem różnych obszarów edukacji i jej uczestników. Głównym celem oddawanej do rąk Czytelników publikacji jest zatem wzbogacenie wiedzy na temat wybranych zjawisk, które dotyczą współczesnych strategii szkolnego oceniania i wartościowania (na różnych etapach kształcenia ogólnego i przedmiotowego), związanych z tym treści, uwarunkowań, dylematów, pozytywnych i negatywnych sposobów postępowania, funkcjonalności i efektywności metod, narzędzi, form itd.

[Ze wstępu]


Szczegóły: Ocenianie w szkole na cenzurowanym

Tytuł: Ocenianie w szkole na cenzurowanym
Podtytuł: Badania - Dylematy - Inspiracje
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322793060
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 372
Oprawa: twarda
Redakcja: Karwatowska Małgorzata, Latoch-Zielińska Małgorzata, Morawska Iwona


Recenzje: Ocenianie w szkole na cenzurowanym
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Ocenianie w szkole na cenzurowanym
Badania - Dylematy - Inspiracje

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Oprawa: twarda

Bez wątpienia dobre ocenianie oparte na solidnych podstawach dawnej i współczesnej myśli naukowej stanowić powinno niezbywalną część edukacji na każdym etapie. Myśl ta stale powraca w dyskusjach nad jej jakością, efektywnością, potrzebą zmian i modernizacji. Zamieszczone w niniejszym tomie teksty wpisują się w bardzo dziś potrzebną dyskusję o miejscu, roli, modelach i systemach szkolnego oceniania, o potrzebie weryfikacji stosowanych metod i narzędzi oceniania, o roli emocji i motywacji w tym procesie oraz wielu innych aspektach związanych z oceną i wartościowaniem różnych obszarów edukacji i jej uczestników. Głównym celem oddawanej do rąk Czytelników publikacji jest zatem wzbogacenie wiedzy na temat wybranych zjawisk, które dotyczą współczesnych strategii szkolnego oceniania i wartościowania (na różnych etapach kształcenia ogólnego i przedmiotowego), związanych z tym treści, uwarunkowań, dylematów, pozytywnych i negatywnych sposobów postępowania, funkcjonalności i efektywności metod, narzędzi, form itd.
[Ze wstępu]

Cena 44,10 PLN
Nasza cena 39,86 PLN
Oszczędzasz 9%
Wysyłka: 2 - 4 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Ocenianie w szkole na cenzurowanym

Tytuł: Ocenianie w szkole na cenzurowanym
Podtytuł: Badania - Dylematy - Inspiracje
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322793060
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 372
Oprawa: twarda
Redakcja: Karwatowska Małgorzata, Latoch-Zielińska Małgorzata, Morawska Iwona


Recenzje: Ocenianie w szkole na cenzurowanym

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×