loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
27.33 Książki Helion
-59%

Mapy drogowe produktu nowe podejście
Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Lombardo C. Todd

,

McCarthy Bruce

,

Ryan Evan

,

Connors Michael

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
27,33 zł
66,99 zł
Cena regularna: 66,99 zł (-59%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 22,11 zł (+24%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - łatwo staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z najbardziej wpływowych dokumentów, jakie organizacja może opracować, wydać i stale aktualizować. Ten jeden dokument może nadać właściwy kierunek procesom realizacji strategii firmowej. Może być kluczem do harmonizowania wizji interesariuszy. Trzeba tylko popatrzeć na mapę drogową produktu z punktu widzenia wciąż zmieniającego się świata i traktować ją jako ciągle aktualizowaną pomoc komunikacyjną, którą ma się kierować zespół.

Oto przystępny przewodnik prezentujący odświeżoną koncepcję map drogowych, które mają być nie tylko dokumentem strategicznym, ale także narzędziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces składający się z różnych działań, dzięki którym można określić sposób dostarczania klientowi jak największej wartości. Wymieniono kluczowe zasady budowy skutecznej mapy drogowej produktu, a następnie w kolejnych rozdziałach opisano sposoby realizacji poszczególnych działań. Znalazły się tu również liczne wskazówki i przykłady. Książka została napisana w taki sposób, aby uwzględnić szerokie spektrum potrzeb, branż i produktów, ma także ułatwić dostosowanie map drogowych do potrzeb i stopnia gotowości organizacji.

Książka wyjaśnia, jak:
- inspirująco sformułować cele produktu
- racjonalnie wyznaczać priorytety i zapewnić sobie przychylność interesariuszy
- zapracować sobie na lojalność zespołu i zachęcić go do efektywnej pracy
- wykrywać okazje biznesowe i zawsze zachowywać przewagę
- stworzyć kompletną mapę drogową bez składania nierealnych obietnic

Autorzy od lat zajmują się rozwojem produktu i różnymi podejściami do tego zagadnienia.
Czas na mapę drogową, dzięki której produkt przetrwa starcie z rzeczywistością!

Szczegóły

Tytuł
Mapy drogowe produktu nowe podejście
Podtytuł
Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
Autor
Lombardo C. Todd , McCarthy Bruce , Ryan Evan , Connors Michael
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
238
Format
24 x 21 cm
Języki
polski
ISBN
9788328365926
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328365926

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
27,33 zł
66,99 zł
Cena regularna: 66,99 zł (-59%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 22,11 zł (+24%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Mapy drogowe produktu nowe podejście - Lombardo C. Todd, McCarthy Bruce, Ryan Evan, Connors Michael
Mapy drogowe produktu nowe podejście
Lombardo C. Todd, McCarthy Bruce, Ryan Evan, Connors Michael
27,33 zł
66,99 zł
Przejdź do koszyka
27,33 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań czytam@czytam.pl
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO