Elektroniczna gra w okręty ze światłem (606104435) Wiek: 5+
Gra
  • Producent: Simba
  • Oprawa: pudełko
Zamów teraz a Twoje
zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj!
Sugerowana cena detaliczna 119,99 PLN
Nasza cena: 88,44 PLN
Oszczędzasz 26%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Elektroniczna gra w okręty ze światłem (606104435)

Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.



Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi, np. C3. Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednie pole, np. C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku trafienia lub białej w przypadku wody. Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać. 



Liczba graczy: 2


Od 5. roku życia.


Szczegóły: Elektroniczna gra w okręty ze światłem (606104435)

Nazwa: Elektroniczna gra w okręty ze światłem (606104435) Wiek: 5+
Producent: Simba
Kod paskowy: 4000826002352
Format: 40 x 30 x 7,5 cm
Oprawa: pudełko


Recenzje: Elektroniczna gra w okręty ze światłem (606104435)
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Gra

Elektroniczna gra w okręty ze światłem (606104435)
Wiek: 5+

  • Producent: Simba
  • Oprawa: pudełko

Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.

Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi, np. C3. Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednie pole, np. C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku trafienia lub białej w przypadku wody. Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać. 

Liczba graczy: 2

Od 5. roku życia.

Cena 119,99 PLN
Nasza cena 88,44 PLN
Oszczędzasz 26%
Wysyłka: Dzisiaj
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×