Podatki w branży FMCG i e-commerce

Książka
Wysyłka: 3 - 5 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 99,00 PLN
Nasza cena: 88,38 PLN
Oszczędzasz 10%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Podatki w branży FMCG i e-commerce

Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środki czystości. Ze względu na dynamikę tej branży oraz jej powszechność i różnorodność, w polskim prawie trudno o proste i jednoznaczne regulacje, które pozbawiłyby przedsiębiorców wątpliwości dotyczących zasad opodatkowania w sektorze FMCG.

W książce przedstawiono m.in. kwestie dotyczące:
- opodatkowania handlu FMCG na gruncie VAT,
- opodatkowania handlu e-commerce,
- opodatkowania akcji promocyjnych,
- obciążeń fiskalnych w branży FMCG.
Autorzy analizują, m.in. zmiany wynikające z wprowadzenia:
- opłaty cukrowej,
- opłaty od napojów alkoholowych o pojemności nieprzekraczającej 300 ml ? tzw. małpek,
- nowej matrycy stawek VAT,
- wiążących informacji stawkowych (WIS),
- kas rejestrujących on-line,
- e-paragonów.
W opracowaniu zawarto również omówienie praktycznych problemów z ich właściwym przyporządkowaniem na przykładzie case study, z uwzględnieniem rozstrzygnięć Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i polskich sądów administracyjnych.


Szczegóły: Podatki w branży FMCG i e-commerce

Tytuł: Podatki w branży FMCG i e-commerce
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788382231724
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 152
Oprawa: Miękka
Redakcja: Łuczak Sławomir


Recenzje: Podatki w branży FMCG i e-commerce

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Podatki w branży FMCG i e-commerce

Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środki czystości. Ze względu na dynamikę tej branży oraz jej powszechność i różnorodność, w polskim prawie trudno o proste i jednoznaczne regulacje, które pozbawiłyby przedsiębiorców wątpliwości dotyczących zasad opodatkowania w sektorze FMCG. W książce przedstawiono m.in. kwestie dotyczące: - opodatkowania handlu FMCG na gruncie VAT, - opodatkowania handlu e-commerce, - opodatkowania akcji promocyjnych, - obciążeń fiskalnych w branży FMCG. Autorzy analizują, m.in. zmiany wynikające z wprowadzenia: - opłaty cukrowej, - opłaty od napojów alkoholowych o pojemności nieprzekraczającej 300 ml ? tzw. małpek, - nowej matrycy stawek VAT, - wiążących informacji stawkowych (WIS), - kas rejestrujących on-line, - e-paragonów. W opracowaniu zawarto również omówienie praktycznych problemów z ich właściwym przyporządkowaniem na przykładzie case study, z uwzględnieniem rozstrzygnięć Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i polskich sądów administracyjnych.

Cena 99,00 PLN
Nasza cena 88,38 PLN
Oszczędzasz 10%
Wysyłka: 3 - 5 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Podatki w branży FMCG i e-commerce

Tytuł: Podatki w branży FMCG i e-commerce
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788382231724
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 152
Oprawa: Miękka
Redakcja: Łuczak Sławomir


Recenzje: Podatki w branży FMCG i e-commerce

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×