Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe

Książka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: 3 - 5 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 78,00 PLN
Nasza cena: 63,14 PLN
Oszczędzasz 19%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe - Magdalena Ławicka

W książce zaprezentowano problematykę budowania i rozwoju trwałych relacji pomiędzy uczelnią publiczną a przedsiębiorstwami. Procesowe podejście do planowania oraz implementacji współpracy uczelni z interesariuszami ze środowiska biznesu pozwala budować partnerskie relacje z przedsiębiorstwami, co przekłada się na szereg korzyści społecznych i ekonomicznych.

Wśród omówionych zagadnień m.in.:
? rosnąca rola zaufania jako czynnika stymulującego interakcje społeczne i biznesowe pomiędzy współpracującymi organizacjami
? geneza i rola relacji we współczesnym zarządzaniu i budowaniu wartości
? jak przeobrazić jednorazową współpracę w relację opartą na wspólnych fundamentach, czyniąc z uczelni podmiot, który inicjuje współpracę i aktywnie dba o jej jakość
? pełna charakterystyka czynników i metod zarządzania relacjami z interesariuszami przez władzę uczelni publicznych.


Szczegóły: Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe - Magdalena Ławicka

Tytuł: Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe
Autor: Magdalena Ławicka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381024198
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 260
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe - Magdalena Ławicka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: Miękka

W książce zaprezentowano problematykę budowania i rozwoju trwałych relacji pomiędzy uczelnią publiczną a przedsiębiorstwami. Procesowe podejście do planowania oraz implementacji współpracy uczelni z interesariuszami ze środowiska biznesu pozwala budować partnerskie relacje z przedsiębiorstwami, co przekłada się na szereg korzyści społecznych i ekonomicznych. Wśród omówionych zagadnień m.in.: ? rosnąca rola zaufania jako czynnika stymulującego interakcje społeczne i biznesowe pomiędzy współpracującymi organizacjami ? geneza i rola relacji we współczesnym zarządzaniu i budowaniu wartości ? jak przeobrazić jednorazową współpracę w relację opartą na wspólnych fundamentach, czyniąc z uczelni podmiot, który inicjuje współpracę i aktywnie dba o jej jakość ? pełna charakterystyka czynników i metod zarządzania relacjami z interesariuszami przez władzę uczelni publicznych.

Cena 78,00 PLN
Nasza cena 63,14 PLN
Oszczędzasz 19%
Wysyłka: 3 - 5 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe - Magdalena Ławicka

Tytuł: Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe
Autor: Magdalena Ławicka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381024198
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 260
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe - Magdalena Ławicka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×