W niewoli reklamy ? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej

Książka

W niewoli reklamy ?
Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej

  • Wydawnictwo: Impuls
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788373089310
  • Ilość stron: 244
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena 29,80 PLN
Nasza cena 21,53 PLN
Oszczędzasz 27%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,80 PLN
Nasza cena 21,53 PLN
Oszczędzasz 27%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: W niewoli reklamy ? - Kowal Orczykowska Anna

Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie.



Publikacja naświetla konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie pro rynkowych tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie opresyjnych trendów.



W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.


Szczegóły: W niewoli reklamy ? - Kowal Orczykowska Anna

Tytuł: W niewoli reklamy ?
Podtytuł: Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
Autor: Kowal Orczykowska Anna
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788373089310
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 244
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.378 kg


Recenzje: W niewoli reklamy ? - Kowal Orczykowska Anna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Kowal Orczykowska Anna (1)