loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
72.4 Książki Znak
-29%

Socjologia codzienności

Wydawnictwo: Znak
Oprawa: Twarda
72,40 zł
101,40 zł
Cena regularna: 101,40 zł (-29%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 72,40 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Gwiazdy rocka i stadionowi zadymiarze, zakupy i choroby, przyjaźń i seks, komórki i fora internetowe, zaufanie taksówkarzy do klientów i wyborców do polityków. Co łączy te tematy Tradycyjny socjolog określiłby je jako dziwne, ale sprawy te są przedmiotem trzeciej socjologii: socjologii codzienności. Po pierwszej (zajmującej się wielkimi systemami społecznymi) oraz drugiej (analizującej anatomię działań społecznych i międzyludzkich więzi) przyszedł czas na trzecią. Badacze dostrzegli, że tradycyjne problemy socjologii nierówności społeczne, władza, kultura, świadomość zbiorowa czy globalizacja przejawiają się najwyraźniej na co dzień: w domu, szkole, supermarkecie, kościele, szpitalu i na stadionie piłkarskim. Dla socjologów życie codzienne to nowe okno, przez które można spojrzeć na stare problemy i zobaczyć coś więcej. Piotr Sztompka i Małgorzata Bogunia-Borowska zebrali przykłady najnowszych prac z kręgu trzeciej socjologii, które ukazały się na świecie. To pierwsza taka poprzedzona obszernymi wstępami autorów antologia w Polsce. Z pewnością zainteresuje nie tylko socjologów, ale szeroki krąg czytelników, którym pomoże lepiej zrozumieć własne życie w społeczeństwie. Małgorzata Bogunia-Borowska jest adiunktem na Uniwersytecie Jagiellońskim w Zakładzie Socjologii Teoretycznej Instytutu Socjologii i wykładowcą w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, na którym ukończyła kulturoznawstwo (1997) oraz Wydziału Filozoficznego, gdzie zdobyła wykształcenie socjologiczne (1999). Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z przemianami kulturowymi i społecznymi ponowoczesnej rzeczywistości. Szczególnie interesuje się tematyką kultury medialnej i konsumpcyjnej. Stypendystka Fundacji na rzecz Nauki Polskiej oraz członkini Międzynarodowego Stowarzyszenia Socjologicznego (ISA) oraz Polskiego Stowarzyszenia Socjologicznego. Współautorka książki Globalizacja i konsumpcja. Dwa dylematy współczesności (część poświęcona społeczno-kulturowym teoriom konsumpcji) oraz Reklamy jako tworzenia rzeczywistości społecznej, a także redaktorka książki Dziecko w świecie mediów i konsumpcji.

Szczegóły

Tytuł
Socjologia codzienności
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2008
Oprawa
Twarda
Ilość stron
976
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324009596
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324009596

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
72,40 zł
101,40 zł
Cena regularna: 101,40 zł (-29%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 72,40 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Socjologia codzienności
Socjologia codzienności
72,40 zł
101,40 zł
Przejdź do koszyka
72,40 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO