CONTENT. Elementarna cząstka marketingu (Uszkodzona okładka)
OUTLET
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 49,90 PLN
Nasza cena: 3,90 PLN
Oszczędzasz 92%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu (Uszkodzona okładka) - Rebecca Lieb , Jaimy Szymanski

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.

Content elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.


Szczegóły: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu (Uszkodzona okładka) - Rebecca Lieb , Jaimy Szymanski

Tytuł: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu (Uszkodzona okładka)
Autor: Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
Wydawnictwo: Znak Horyzont
ISBN: 9788324054527
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 288
Format: 16.3x23.5 cm
Oprawa: twarda
Waga: 0.55 kg


Recenzje: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu (Uszkodzona okładka) - Rebecca Lieb , Jaimy Szymanski
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

OUTLET

CONTENT. Elementarna cząstka marketingu (Uszkodzona okładka)

,

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
Content elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 49,90 PLN
Nasza cena 3,90 PLN
Oszczędzasz 92%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu (Uszkodzona okładka) - Rebecca Lieb , Jaimy Szymanski

Tytuł: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu (Uszkodzona okładka)
Autor: Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
Wydawnictwo: Znak Horyzont
ISBN: 9788324054527
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 288
Format: 16.3x23.5 cm
Oprawa: twarda
Waga: 0.55 kg


Recenzje: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu (Uszkodzona okładka) - Rebecca Lieb , Jaimy Szymanski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×