loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
64.73 Książki MT Biznes
-7%

Biznes w Chinach
Jak odnieść sukces w chińskim świecie

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
64,73 zł
69,90 zł
Cena regularna: 69,90 zł (-7%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 57,37 zł (+13%)
Wysyłka: 2-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Chiny są obecne we wszystkich branżach i sektorach oraz w wielu aspektach naszego życia. Stało się tak za sprawą bezprecedensowego wzrostu gospodarczego ostatnich dekad i dokonującej się na naszych oczach rewolucji technologicznej. W Polsce rosnące znaczenie Chin na świecie jest często przyjmowane z niedowierzaniem lub zaskoczeniem, radykalną krytyką albo bezkrytycznym entuzjazmem.

Dla przedsiębiorców XXI wieku Azja nie jest już kwestią wyboru, lecz oznacza konieczność wejścia w kontakt z tamtejszym biznesem, co bez poznania i zrozumienia wschodniej kultury, norm i wartości, instytucji, stylu prowadzenia biznesu i wyzwań z nimi związanych jest skazane na fiasko. Można tę wiedzę zdobywać przez własne doświadczenia i uczenie się na błędach, co – jak wiadomo – bywa kosztowne, czasochłonne, a nawet bolesne.

Żeby ułatwić przedsiębiorcom realizację biznesowych celów, autor przeprowadził wywiady z 20 ludźmi z różnych branż, którzy w ostatnich latach wypłynęli na chiński ocean. Moich rozmówców (Atlas, Bartosiak, Bielewicz, Domarecki, Dzikowicz, Falicki, Góralczyk, Jakimiuk, Janik, Komasa, Miszkiewicz, Orzechowski, Piątkowski, Sosnowski, Tarnowski, Wielondek, Zieliński, Ziółek, Zwoliński, Żyznowski) łączy świadomość wielkiego wyzwania, do którego potrzeba głowy, charakteru, a czasem także wiary. Zderzyli się oni z rzeczywistością Państwa Środka i przeszli pozytywnie tę weryfikację, stając się mistrzami w swoich dziedzinach. Teraz chętnie dzielą się swoimi przemyśleniami, odpowiadając na pytania:
  • W jaki sposób rozmawiać z Chińczykami?
  • Co wyróżnia chiński styl prowadzenia biznesu?
  • Czym różni się chińska etykieta biznesowa od europejskiej?
  • Na jakie wyzwania należy się przygotować, wchodząc na rynek chiński?
  • Jakie są upodobania chińskich konsumentów?
  • Czego spodziewają się w relacjach Polska-Chiny?
  • Jaki wpływ wywrą Chiny na świat, Europę, Polskę, poszczególne branże i sektory?

Książka Biznes w Chinach jest nie tylko kompendium praktycznej wiedzy o Państwie Środka i prowadzonym w nim biznesie, lecz także kroniką zmian ostatnich dekad i zapowiedzią przyszłości. Polecamy ją każdemu, kto prowadzi biznes w Chinach, planuje nawiązać współpracę z Chińczykami albo styka się z nimi w swojej pracy. Książka zainteresuje również wszystkich ciekawych świata, przede wszystkim pozaeuropejskiego – otwierającego zupełnie nowe możliwości i stawiającego nowe wyzwania.
 

Radosław Pyffel – prezes firmy konsultingowej Blue Dragon, ekspert Instytutu Sobieskiego ds. polityki międzynarodowej i Azji. W latach 2016–2018 członek Rady Dyrektorów Azjatyckiego Banku Inwestycji Infrastrukturalnych (AIIB) w Pekinie (z ramienia RP). Był pełnomocnikiem zarządu PKP Cargo ds. rynków Jedwabnego Szlaku (2018–2020), a także przedstawicielem wielu polskich i europejskich firm w Chinach i Azji Wschodniej.

Absolwent socjologii Uniwersytetu Warszawskiego (2001 r.), studia ukończył z najwyższą oceną. Stypendysta polskiego MEN na czołowych chińskich uczelniach, m.in. na Uniwersytecie Sun Yat Sena w Kantonie i Uniwersytecie Pekińskim. Przebywał też na stypendium językowym na Tajwanie. Włada językiem chińskim, angielskim, rosyjskim i niemieckim. W 2004 roku przyjęty z wyróżnieniem do Szkoły Nauk Społecznych i nominowany do nagrody Prezesa PAN. Autor kilku książek dotyczących Chin i Azji, m.in. Chiny w roku olimpiady (2008), Chińska ruletka i co dalej? (2008).

Wykładowca m.in.: Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, okazjonalnie Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz autor programów edukacyjnych poświęconych Azji, w tym „Chiński biznes” i „Azjatycki Wiek”.

Szczegóły

Tytuł
Biznes w Chinach
Podtytuł
Jak odnieść sukces w chińskim świecie
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
344
Format
14.1x21.8cm
Języki
polski
ISBN
9788382311440
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788382311440
Data premiery
2022-01-28

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
64,73 zł
69,90 zł
Cena regularna: 69,90 zł (-7%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 57,37 zł (+13%)
Wysyłka: 2-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Biznes w Chinach - Pyffel Radosław
Biznes w Chinach
Pyffel Radosław
64,73 zł
69,90 zł
Przejdź do koszyka
64,73 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO