Książki marketingowe i ekonomiczne
Encyklopedia Unii Europejskiej
40,17 zł (0%)
Public relations w internecie
19,95 zł (+10%)
Międzynarodowa współpraca gospodarcza w warunkach kryzysu
45,07 zł (+11%)
Vademecum nowego VAT
29,09 zł (+10%)
Własna firma w czasach biurokracji - Praktyczny poradnik uruchamiania małego przedsiębiorstwa w Polsce
16,60 zł (+10%)
Bogata kobieta - Poradnik inwestycyjny dla kobiet. Ponieważ nie znoszę, gdy ktoś mi mówi, co mam robić!
31,03 zł (+10%)
Inflacja. Wróg publiczny nr 1
25,27 zł (+10%)
Przewodnik dla nowych pracowników w Wielkiej Brytanii
4,23 zł (0%)
Zwyciężysz, ale nie w pojedynkę
43,58 zł (+21%)
Pracując w zespole urzeczywistnisz marzenia
34,14 zł (+21%)
30 minut dla efektywnego osobistego marketingu
10,76 zł (+11%)
Interview. Rozmowa jako narzędzie w relacjach służbowych. - W dwóch językach: po polsku ipo angielsku
32,02 zł (+17%)
Mów i zwyciężaj. - Jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji
29,57 zł (+10%)
Jakiego koloru jest Twój spadochron?
30,66 zł (+10%)
Struktura produkcji. Giełda, kapitał, konsumpcja
33,25 zł (+10%)
Wojna o pieniądz 2. Świat władzy pieniądza
37,05 zł (+11%)
Inwestowanie w jednej lekcji - Giełda w warunkach kryzysu Bezpieczny portfel
28,45 zł (+10%)
Co znakomici dyrektorzy robią inaczej niż cała reszta? - 15 rzeczy, które liczą się najbardziej
23,78 zł (+32%)
Zdrowy rozsądek w biznesie - dla nastolatków
11,80 zł (+10%)
Jak inwestować w złoto i srebro. Zabezpiecz swoją finansową przyszłość
37,62 zł (+10%)
Jak z bankruta stać się milionerem
14,97 zł (+10%)
Samo Sedno Jak skutecznie szukać pracy?
18,54 zł (+17%)
Spawanie metodą MIG nie tylko dla początkujących
40,97 zł (+21%)
Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa
54,27 zł (+10%)
Rola pomocy publicznej w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
50,35 zł (+10%)
Rachunkowość
30,49 zł (+27%)
Spotkanie w organizacji - Od frustrującego zebrania, do twórczego i efektywnego spotkania
27,96 zł (+10%)
Metody modelowania populacji
65,49 zł (+11%)
Rekrutacja Teoria i praktyka
61,59 zł (+11%)
Mikroekonomia
68,75 zł (+11%)
Ekonomia i marketing to obecnie jedne z najbardziej popularnych i pożądanych zagadnień. Tworzenie biznesu i budowanie grupy stałych klientów nie należy do najprostszych zadań. A jednak coraz więcej osób rozwija swoje przedsiębiorstwa. Jeśli i Ty marzysz o tym, bo przekuć swoje plany w coś rzeczywistego, zwróć uwagę na nasze książki o ekonomii i książki o marketingu. To wiedza w pigułce, która pozwoli Ci na wykonanie pierwszego, najtrudniejszego kroku.
Książki o ekonomii
Z ekonomią mamy do czynienia zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jeśli chcesz zrozumieć pewne mechanizmy społeczne i zastanawiasz się nad oszczędzaniem, wydatkami czy lokatami, książki do ekonomii będą bezcennym wsparciem. Dzięki nim zrozumiesz pewne teorie ekonomiczne i dowiesz się, jak łatwo możesz przekuć teorię w praktykę. Tym samym to, co dotychczas wydawało się abstrakcyjne stanie się Twoim nawykiem. A może ekonomią zajmujesz się zawodowo i skupiasz się na tym, aby regularnie uzupełniać swoją wiedzę? I Ty znajdziesz coś dla siebie. Każda nasza książka ekonomiczna pozwala rozwijać się zarówno osobom niezwiązanym na co dzień z tematem, jak i zawodowcom. Przekonaj się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Książki marketingowe - książki o marketingu
Proponujemy również książki o marketingu, dzięki którym rozwiniesz swoją markę i dowiesz się, w jaki sposób gromadzić grono klientów i czytelników. Nasze pozycje podpowiadają, jak należy budować strategię marketingową przedsiębiorstwa oraz na jakie detale powinniśmy zwracać uwagę. Jeśli więc interesuje Cię komunikacja marketingowa, budowanie marki czy marketing internetowy, to jesteś we właściwym miejscu. Nasze lektury wprowadzają również w prawa marketingu i podpowiadają, czym jest brand marketing czy influencer marketing. To wiedza niezbędna dla każdej osoby, która wykorzystuje Internet jako jedno z podstawowych źródeł pracy i komunikacji z innymi.Zwróć również uwagę na książki o strategiach marketingowych, dzięki którym zrozumiesz teoretyczne założenia każdej z nich i powoli „wgryziesz” się w świat, który rządzi się bardzo specyficznymi zasadami. Czy jesteś jedną z tych osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z social mediami? A może budujesz właśnie markę i zastanawiasz się, w jaki sposób przekonać ludzi, że to Twój produkt jest im potrzebny? Niezależnie od swoich powodów odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz w naszych licznych propozycjach. Zanurz się w świat ekonomii i marketingu i przekonaj się, że teorię łatwo można przekuć w praktykę. Do dzieła!