loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
50.53 Książki PWE
-17%

Marketing międzynarodowy Zarys problematyki

Wiktor Jan W.

,

Oczkowska Renata

,

Żbikowska Agnieszka

Wydawnictwo: PWE
Oprawa: Miękka
50,53 zł
60,90 zł
Cena regularna: 60,90 zł (-17%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 50,53 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy. Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu.

Szczegóły

Tytuł
Marketing międzynarodowy Zarys problematyki
Autor
Wiktor Jan W. , Oczkowska Renata , Żbikowska Agnieszka
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
348
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788320817881
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320817881
Data premiery
2008-09-05

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
50,53 zł
60,90 zł
Cena regularna: 60,90 zł (-17%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 50,53 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing międzynarodowy Zarys problematyki - Wiktor Jan W., Oczkowska Renata, Żbikowska Agnieszka
Marketing międzynarodowy Zarys problematyki
Wiktor Jan W., Oczkowska Renata, Żbikowska Agnieszka
50,53 zł
60,90 zł
Przejdź do koszyka
50,53 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO