Książki marketingowe i ekonomiczne
Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0
67,19 zł (+8%)
Szef, który myśli bo warto i się opłaca
40,91 zł (+16%)
Wpływ Stref Aktywności Gospodarczej na zarządzanie w gminach Krakowskiego Obszaru Metropolitalnego
35,57 zł (+16%)
Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele
34,27 zł (+6%)
Zaangażowany zespół. DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji
40,69 zł (+3%)
Ograniczone przywództwo
33,28 zł (+12%)
Ekonomia dla bystrzaków (wyd. 3/2022)
35,69 zł (+22%)
Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta
44,14 zł (+16%)
Czas Pracy 2023 - Planowanie, rozliczanie i ewidencja
59,22 zł (+19%)
Crowdfunding - finansowanie społecznościowe
73,84 zł (+17%)
Droga Toyoty do Lean Leadership
43,16 zł (+9%)
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
59,23 zł (+16%)
Sprawozdawczość i rewizja finansowa - Kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii
66,63 zł (+12%)
Model oceny gospodarki finansowej gminy
48,10 zł (+12%)
Kobiety w biznesie
40,75 zł (+16%)
Zarządzanie zasobami ludzkimi wrażliwe na różnorodność
47,54 zł (+16%)
Rola finansjalizacji w funkcjonowaniu gospodarki
59,23 zł (+16%)
Kultura organizacyjna w Polsce i Korei Południowej oraz jej kreowanie poprzez politykę kadrową
18,85 zł (+16%)
Gospodarka zwycięży
43,54 zł (+11%)
Kryptowaluty dla zabieganych
27,05 zł (+11%)
Zarządzanie motywacją pracowników
43,46 zł (+16%)
Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych
33,80 zł (+16%)
Zasady prowadzenia konfliktów zbrojnych na morzu
33,96 zł (+16%)
Sieć bezpieczeństwa finansowego
32,59 zł (+16%)
Współczesna makroekonomia
65,34 zł (+19%)
Ekonomia behawioralna w konstrukcji systemów zabezpieczenia emerytalnego. Doświadczenia dla Polski
59,34 zł (+19%)
Promocja usług
37,35 zł (+16%)
Projektowanie systemów podwyżkowych
58,92 zł (+17%)
Negocjacje
48,61 zł (+16%)
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
57,63 zł (+18%)
Ekonomia i marketing to obecnie jedne z najbardziej popularnych i pożądanych zagadnień. Tworzenie biznesu i budowanie grupy stałych klientów nie należy do najprostszych zadań. A jednak coraz więcej osób rozwija swoje przedsiębiorstwa. Jeśli i Ty marzysz o tym, bo przekuć swoje plany w coś rzeczywistego, zwróć uwagę na nasze książki o ekonomii i książki o marketingu. To wiedza w pigułce, która pozwoli Ci na wykonanie pierwszego, najtrudniejszego kroku.
Książki o ekonomii
Z ekonomią mamy do czynienia zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jeśli chcesz zrozumieć pewne mechanizmy społeczne i zastanawiasz się nad oszczędzaniem, wydatkami czy lokatami, książki do ekonomii będą bezcennym wsparciem. Dzięki nim zrozumiesz pewne teorie ekonomiczne i dowiesz się, jak łatwo możesz przekuć teorię w praktykę. Tym samym to, co dotychczas wydawało się abstrakcyjne stanie się Twoim nawykiem. A może ekonomią zajmujesz się zawodowo i skupiasz się na tym, aby regularnie uzupełniać swoją wiedzę? I Ty znajdziesz coś dla siebie. Każda nasza książka ekonomiczna pozwala rozwijać się zarówno osobom niezwiązanym na co dzień z tematem, jak i zawodowcom. Przekonaj się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Książki marketingowe - książki o marketingu
Proponujemy również książki o marketingu, dzięki którym rozwiniesz swoją markę i dowiesz się, w jaki sposób gromadzić grono klientów i czytelników. Nasze pozycje podpowiadają, jak należy budować strategię marketingową przedsiębiorstwa oraz na jakie detale powinniśmy zwracać uwagę. Jeśli więc interesuje Cię komunikacja marketingowa, budowanie marki czy marketing internetowy, to jesteś we właściwym miejscu. Nasze lektury wprowadzają również w prawa marketingu i podpowiadają, czym jest brand marketing czy influencer marketing. To wiedza niezbędna dla każdej osoby, która wykorzystuje Internet jako jedno z podstawowych źródeł pracy i komunikacji z innymi.Zwróć również uwagę na książki o strategiach marketingowych, dzięki którym zrozumiesz teoretyczne założenia każdej z nich i powoli „wgryziesz” się w świat, który rządzi się bardzo specyficznymi zasadami. Czy jesteś jedną z tych osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z social mediami? A może budujesz właśnie markę i zastanawiasz się, w jaki sposób przekonać ludzi, że to Twój produkt jest im potrzebny? Niezależnie od swoich powodów odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz w naszych licznych propozycjach. Zanurz się w świat ekonomii i marketingu i przekonaj się, że teorię łatwo można przekuć w praktykę. Do dzieła!