Reklamacja i zwroty
Jak szybko zgłosić zwrot (odstąpienie od umowy) lub reklamację?
ZGŁOSZENIE ZWROTU
1. Zaloguj się na swoje konto w czytam.pl. 
2. Wybierz zakładkę Twoje konto -> Zamówienia i kliknij “Zwrot” przy zamówieniu, które go dotyczy.

3. Wybierz z listy zamówionych produktów pozycję, którą planujesz zwrócić, wpisz ilość zwracanych produktów, opcjonalnie opisz powód zwrotu i kliknij “Wyślij zwrot”.

Pamiętaj!
Na odesłanie towaru masz 14 dni od chwili przesłania zgłoszenia.Adres wysyłki: Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe / ul. Unii Lubelskiej 1 / 61-249 Poznań
Na przesyłce dopisz nr zamówienia w formacie: XXXXXX/XXXX
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
1. Zaloguj się na swoje konto w czytam.pl. Wybierz zakładkę Twoje konto -> Zamówienia i kliknij “Reklamacja”.
2. Wybierz z listy zamówionych produktów pozycję, którą planujesz zareklamować, wpisz ilość reklamowanych produktów, opisz powód reklamacji i kliknij “Wyślij reklamację”.

Pamiętaj!
Po wysłaniu zgłoszenia, poczekaj na kontakt pracowników Działu reklamacji. Nie odsyłaj do nas samodzielnie reklamowanego towaru.