Kontakt

Księgarnia czytam.pl

WOJCIECH STERNA "TAMI" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE

Biuro obsługi klienta

Biuro obsługi klienta czytam.pl jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-17 telefonicznie i za pośrednictwem e-mail.

Telefon: poniedziałek - piątek (9.00 - 17.00)   
61 651 44 95

E-mail: czytam@czytam.pl

Odpowiadamy na wiadomości w dni robocze w godzinach 9.00-17.00.
Przybliżony czas odpowiedzi wynosi 24-48h.

W celu szybkiej weryfikacji, prosimy o kierowanie wiadomości do właściwych działów:



Punkt odbioru:
os.Stare Żegrze 14, (budynek "Diament Żegrza" - lokal usługowy na parterze)
61-249 Poznań

Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 11.00 - 19.00
sobota 10.00 - 14.00

W celu zapewnienia bezpieczeństwa zachęcamy do przedpłacania zamówień, co pozwala na obsługę bezkontaktową.


Jak działają firmy przewozowe w czasie epidemii?

W celu zapewnienia bezpieczeństwa odbiorcy przesyłki i kuriera zachęcamy do przedpłacania zamówień, co pozwala na dostawę bezkontaktową.

Kurier DPD - informacje dla odbiorcy

Paczkomaty Inpost - informacje dla odbiorcy

Paczka w RUCHu - informacje dla odbiorcy

Poczta Polska - informacje dla odbiorcy

Dostawa na terenie Unii Europejskiej
Wysyłka zamówień poza granice Polski dostępna z wyłączeniem następujących lokalizacji: Austria, Chorwacja, Portugalia, Włochy.
Spodziewane są wydłużone czasy transportu przesyłek eksportowych ze względu na kontrole prowadzone na granicach w całej Europie.


Zwroty i reklamacje:

Klient, który zakupił towar za pośrednictwem serwisu czytam.pl, tj. zawarł umowę na odległość może odstąpić od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od odebrania zamówienia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład przez zgłoszenie na koncie klienta lub wysyłając pismo pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Zachęcamy do zgłaszania odstąpienia od umowy i reklamacji bezpośrednio na koncie Klienta, co ułatwia pracę Działu Reklamacji i Zwrotów i przyspiesza zamknięcie spraw.

Ważne:

  • Zwracane produkty należy odesłać na adres:
    czytam.pl
    ul. Unii Lubelskiej 3
    61-249 Poznań
    (numer zamówienia)
  • Zamówienia odebrane w punkcie odbioru w Poznaniu można zwrócić na os. Stare Żegrze 14 (po zgłoszeniu odstąpienia od umowy lub reklamacji)
  • W przypadku reklamacji prosimy o nieodsyłanie produktu przed kontaktem pracownika rozpatrującego reklamację


Dział Marketingu
marketing@czytam.pl


Kontakt dla Wydawców:
wydawca@czytam.pl

 Działalność zarejestrowana w CEIDG. (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej).

Dodane do koszyka
×