loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
27.56 Literatura obcojęzyczna Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
-6%

l humour dans la communication - la communication de l'humour
Etude sociopragmatique du fonctionnement intra - et interlingual de l'humour verbal

Oprawa: Miękka
27,56 zł
29,40 zł
Cena regularna: 29,40 zł (-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 25,14 zł (+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Humor werbalny, będący przedmiotem niniejszej monografii, rozpatrywany być może w kontekście szeroko rozumianej komunikacji językowej, stanowiąc tym samym ciekawą perspektywę dla refleksji nad charakterem samej wymiany słownej i jej poszczególnych czynników. Obserwacja funkcjonowania komunikatów żartobliwych w interakcji wydaje się wskazywać, iż nie przynależą one jednemu typowi aktów mowy w większym stopniu niż innemu. Autorka w sugestywny sposób dowodzi, że tworzą one odrębny typ dyskursu, który można określić jako typ pośredni, charakteryzujący się wysokim stopniem implicytności i niejednoznaczności w wyrażaniu intencji. Zabarwienie humorystyczne wypowiedzi językowych w sposób najbardziej przekonujący ukazuje zarazem złożoność procesu interpretacji wypowiedzi żartobliwych tak w rejestrze pisanym, jak i mówionym języka. Zaproponowane w książce socjopragmatyczne ujęcie humoru pozwala na wskazanie istotnych cech tego zjawiska, a te wykraczają w sposób znaczący poza ujęcia czysto strukturalistyczne. Kontekst czasoprzestrzenny, typ komunikatu humorystycznego oraz charakter relacji interpersonalnej stanowią niewątpliwie czynniki determinujące funkcjonowanie i interpretację wypowiedzi żartobliwych w obrębie jednej społeczności językowej, jak i możliwość ich transferu międzykulturowego.

Szczegóły

Tytuł
l humour dans la communication - la communication de l'humour
Podtytuł
Etude sociopragmatique du fonctionnement intra - et interlingual de l'humour verbal
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
202
Format
16.5x24.0cm
Języki
francuski
ISBN
9788375256734
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375256734

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
27,56 zł
29,40 zł
Cena regularna: 29,40 zł (-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 25,14 zł (+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
l humour dans la communication - la communication de l'humour - Szeflińska-Baran Magdalena
l humour dans la communication - la communication de l'humour
Szeflińska-Baran Magdalena
27,56 zł
29,40 zł
Przejdź do koszyka
27,56 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO