loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
31.82 Książki MT Biznes
-36%

Marka przywództwa
Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa

Ulrich Dave

,

Smallwood Norman

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
31,82 zł
49,90 zł
Cena regularna: 49,90 zł (-36%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 31,82 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.
W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.
Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:
? stworzyć cel dla marki przywództwa
? ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
? zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa
? zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy

Szczegóły

Tytuł
Marka przywództwa
Podtytuł
Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa
Autor
Ulrich Dave , Smallwood Norman
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
302
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-610-4079-8
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Pawłowski Konrad
Tytuł oryginału
Leadership brand
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788361040798

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
31,82 zł
49,90 zł
Cena regularna: 49,90 zł (-36%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 31,82 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Marka przywództwa - Ulrich Dave, Smallwood Norman
Marka przywództwa
Ulrich Dave, Smallwood Norman
31,82 zł
49,90 zł
Przejdź do koszyka
31,82 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO