Patologia analfabetyzmu emocjonalnego Przyczyny i skutki braku empatii w rodzinie i w środowisku pracy

Książka

Patologia analfabetyzmu emocjonalnego
Przyczyny i skutki braku empatii w rodzinie i w środowisku pracy

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788376416564
  • Ilość stron: 304
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 50,00 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 50,00 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 10%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Książka traktuje o patologiach emocjonalnych w rodzinach i w środowiskach pracy. Analfabeta emocjonalny to osoba, która nie umie poznawać, odczytywać emocji i uczuć u siebie i u innych osób, w rodzinie czy w pracy. Analfabeci emocjonalni to: dzieci, młodzież, dorośli, którym w życiu codziennym brakuje empatii, czyli ciepła, miłości, przyjaźni, chęci niesienia pomocy, wrażliwości na cierpienia innych.



Z recenzji prof. Politechniki Opolskiej dr. hab. Krzysztofa Kowalika:

Książka zdecydowanie zasługuje na publikację i promocję, gdyż podejmuje kolejny (na wzór poprzednich książek Autora) aktualny problem ujawniający się w życiu społecznym, a którego zdiagnozowanie oraz terapia mogą wydatnie wpłynąć na korzystne jego zmiany.


Szczegóły

Tytuł: Patologia analfabetyzmu emocjonalnego

Podtytuł: Przyczyny i skutki braku empatii w rodzinie i w środowisku pracy

Autor: Kozak Stanisław

Wydawnictwo: Difin

Seria: ENGRAM

ISBN: 9788376416564

Języki: polski

Rok wydania: 2012

Ilość stron: 304

Format: 16.0x23.0cm

Oprawa: Miękka

Waga: 0.45 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×