loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
14.61 Książki Helion
-63%

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Woźniak Jakub

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: Miękka
14,61 zł
39,90 zł
Cena regularna: 39,90 zł (-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 14,61 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Wygraj wojnę o umysł klienta
instrukcja obsługi umysłu na zakupach

Idziesz ulicą. Nagle dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz jakieś papiery i plik banknotów! Uśmiechasz się i zastanawiasz, co z nimi zrobić
Mózg nie znosi pustki. Dlatego umieścił tę sytuację na znanej Ci ulicy. Ustalił też pogodę, porę dnia i roku. A nawet dodał zakończenie tej historii :) Niedługo zrobi Ci też kawał: będziesz odnosić wrażenie, że to Twoje prawdziwe wspomnienie. Dlaczego Bo zapamiętywaniem doświadczeń i tego, skąd one pochodzą, zajmują się różne części mózgu. Dzięki temu jakiś znany z telewizji produkt możesz trzymać w ręce pierwszy raz w życiu, a jednocześnie czuć się tak, jakby był w Twoim domu od wieków. To prawdziwa neuromagia.
Neuromarketing 2.0 to efekt kilku lat wnikliwych obserwacji i analiz. Z chirurgiczną precyzją pokaże Ci, jak neuron po neuronie zdobyć umysł klienta.
Neurobranding. Dowiesz się, jak skonstruować nieśmiertelną i zapewniającą stabilność duszę marki oraz dać jej atrakcyjne, zmienne i intrygujące ciało by kreować marki tak spójne i ciekawe, że nikt im się nie oprze.
Neurowriting - opowiadanie poruszających historii. Osiągniesz mistrzostwo w natychmiastowym motywowaniu swoich odbiorców do zakupu dzięki wplataniu w swoje marketingowe opowieści ukrytej historii rdzennej (ang. core story) i maskującej ją historii powierzchniowej (ang. surface story).
Neurodesign - projektowanie skutecznej komunikacji sensorycznej. Nauczysz się modyfikować zmysłowe parametry swoich komunikatów (np. jasność i kolory zdjęć, formatowanie tekstu, tempo muzyki itd.) tak, by uzyskać maksymalne efekty perswazyjne.
Neurolingwistyka. Odkryjesz, jak gramatyczne formy wyrazów czy związki frazeologiczne żywo wpływają na wyobraźnię odbiorców.

Szczegóły

Tytuł
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Autor
Woźniak Jakub
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
232
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324656622
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324656622
Data premiery
2014-03-31

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
14,61 zł
39,90 zł
Cena regularna: 39,90 zł (-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 14,61 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta - Woźniak Jakub
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Woźniak Jakub
14,61 zł
39,90 zł
Przejdź do koszyka
14,61 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO