19.22
Książki
Bellona
19,22 zł
Cena regularna: 25,00 zł
(-23%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 17,52 zł
(+10%)
Wysyłka: poniedziałek 29.04.2024
Zapłać za 30 dni
Opis
Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald s, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie"; Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista").
Szczegóły
Dodałeś produkt do koszyka
CD MP3 NAJWIĘKSZE WPADKI REKINÓW BIZNESU 2 CD CZ.1 TW
19,22 zł
Recenzje