loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
14.54 Marketing i ekonomia Onepress
-61%

Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek

Wydawnictwo: Onepress
Oprawa: Miękka
14,54 zł
37,00 zł
Cena regularna: 37,00 zł (-61%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 14,54 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Co tysiąc głów, to nie jedna. Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów.

Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich... konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji. Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym dawcą komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót.

Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i... nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu. Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki

Szczegóły

Tytuł
Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
184
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324663286
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324663286
Data premiery
2013-04-26

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
14,54 zł
37,00 zł
Cena regularna: 37,00 zł (-61%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 14,54 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
14,54 zł
37,00 zł
Przejdź do koszyka
14,54 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO