loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
13.08 Książki Onepress
-63%

E-konsument w Europie komparatywna analiza zachowań

Jaciow Magdalena

,

Wolny Robert

,

Stolecka-Makowska Agata

Wydawnictwo: Onepress
Oprawa: Miękka
13,08 zł
34,90 zł
Cena regularna: 34,90 zł (-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 13,08 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu. Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat zachowań e-konsumentów w Europie, pozwala zidentyfikować ich profil demograficzno-psychograficzny oraz wskazać, jak zachowują się dokonując zakupów w Internecie. To powoduje, że jest ona rzetelnym źródłem wiedzy w zakresie zachowań nabywczych młodych e-konsumentów a przez to może stanowić inspirację dla pracowników naukowych czy studentów prowadzących badania o takiej lub zbliżonej tematyce. prof. US dr hab. EDYTA RUDAWSKA, Uniwersytet Szczeciński (fragment recenzji książki) Analizy dokonane przez autorów pozwalają czytelnikowi zaktualizować swoją wiedzę na temat nowych wyzwań i możliwości, jakie stwarzają globalizacja i technologie internetowe. Styl pisania i struktura książki - mimo iż mamy do czynienia z pracą naukową - są przyjazne czytelnikowi. Książkę czyta się przyjemnie. Jest ona zarówno podręcznikiem, jak i przewodnikiem po zagadnieniach marketingu międzynarodowego i międzynarodowych badań rynku. Gorąco polecam. doc. Ing. PAVOL KITA, PhD, Ekonomická univerzita v Bratislave (fragment recenzji książki)

Szczegóły

Tytuł
E-konsument w Europie komparatywna analiza zachowań
Autor
Jaciow Magdalena , Wolny Robert , Stolecka-Makowska Agata
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
168
Format
23.6x18.2
Języki
polski
ISBN
9788324680412
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324680412
Data premiery
2013-09-11

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
13,08 zł
34,90 zł
Cena regularna: 34,90 zł (-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 13,08 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
E-konsument w Europie komparatywna analiza zachowań - Jaciow Magdalena, Wolny Robert, Stolecka-Makowska Agata
E-konsument w Europie komparatywna analiza zachowań
Jaciow Magdalena, Wolny Robert, Stolecka-Makowska Agata
13,08 zł
34,90 zł
Przejdź do koszyka
13,08 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO