loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
305.7 Książki Pearson
-6%

Service Management

Van Dierdonck Roland

,

Gemmel Paul

,

Bart Van Looy

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
305,70 zł
326,60 zł
Cena regularna: 326,60 zł (-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 305,70 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Over 75% of graduates currently find work in the service industries, but there are very few books that deal specifically with the subject of service management. This third edition of Services Management provides a comprehensive insight into the industry and its' importance in today's economies. The book is based on three central strands of services management: customers, employees and operations. The final part of the book addresses the issue of performance management and service strategy. Based on a series of research workshops with academics and practitioners at the Service Management Centre, De Vlerick School of Management, University of Ghent, the authors have produced in-depth case studies and survey research to help students to develop a thorough understanding of the specific challenges and issues of service management today. Services Management third edition is ideal for Service Management students within a Business or Tourism degree, but also of great interest to operations, management, marketing and general business studentsPart 1: Defining Services Management 1. Nature of services 2. Nature of services management 3. The service concept Part 2: Designing Services Management 4. Services as processes 5. The role of people: structure and competences 6. The role of technology: e-services and technology-based services 7. The role of physical evidence: the Servicescape 8. Service guarantees and service-level agreements 9. Pricing Part 3: Delivering Services Management 10. Process-oriented services 11. Employee-based services 12. Customer-oriented services 13. Integrated performance management and communication Part 4: Developing Services Management 14. Service innovation 15. Growth strategies for service firms 16. Servitisation: a growth path for manufacturing firms 17. Service internationalisation

Szczegóły

Tytuł
Service Management
Autor
Van Dierdonck Roland , Gemmel Paul , Bart Van Looy
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
544
ISBN
9780273732037
Stan
Nowy
EAN
9780273732037

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
305,70 zł
326,60 zł
Cena regularna: 326,60 zł (-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 305,70 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Service Management - Van Dierdonck Roland , Gemmel Paul , Bart Van Looy
Service Management
Van Dierdonck Roland , Gemmel Paul , Bart Van Looy
305,70 zł
326,60 zł
Przejdź do koszyka
305,70 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO