• Producent: Pearson Education
  • Rok produkcji: 2013
  • ISBN: 9780273732037
  • Ilość stron: 544
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 308,00 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 308,00 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 6%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Over 75% of graduates currently find work in the service industries, but there are very few books that deal specifically with the subject of service management. This third edition of Services Management provides a comprehensive insight into the industry and its' importance in today's economies. The book is based on three central strands of services management: customers, employees and operations. The final part of the book addresses the issue of performance management and service strategy. Based on a series of research workshops with academics and practitioners at the Service Management Centre, De Vlerick School of Management, University of Ghent, the authors have produced in-depth case studies and survey research to help students to develop a thorough understanding of the specific challenges and issues of service management today. Services Management third edition is ideal for Service Management students within a Business or Tourism degree, but also of great interest to operations, management, marketing and general business studentsPart 1: Defining Services Management 1. Nature of services 2. Nature of services management 3. The service concept Part 2: Designing Services Management 4. Services as processes 5. The role of people: structure and competences 6. The role of technology: e-services and technology-based services 7. The role of physical evidence: the Servicescape 8. Service guarantees and service-level agreements 9. Pricing Part 3: Delivering Services Management 10. Process-oriented services 11. Employee-based services 12. Customer-oriented services 13. Integrated performance management and communication Part 4: Developing Services Management 14. Service innovation 15. Growth strategies for service firms 16. Servitisation: a growth path for manufacturing firms 17. Service internationalisation

Szczegóły

Tytuł: Service Management

Autor: Roland Van Dierdonck, Paul Gemmel, Bart Van Looy

Producent: Pearson Education

ISBN: 9780273732037

Rok produkcji: 2013

Ilość stron: 544

Oprawa: Miękka

Waga: 1.02 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×