Pracownik call center
Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 17,20 PLN
Nasza cena: 15,95 PLN
Oszczędzasz 7%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Pracownik call center - Amelia Marczyńska

Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).

Książka składa się z trzech rozdziałów:
1. Na czym polega praca w call center.
2. Jak znaleźć pracę w call center.
3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.

Z książki można dowiedzieć się:
- co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje;
- na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera;
- jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach;
- czego będzie wymagał pracodawca.


Szczegóły: Pracownik call center - Amelia Marczyńska

Tytuł: Pracownik call center
Autor: Amelia Marczyńska
Wydawnictwo: EKONOMIK
ISBN: 9788377350065
Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka


Recenzje: Pracownik call center - Amelia Marczyńska
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Pracownik call center

Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze). Książka składa się z trzech rozdziałów: 1. Na czym polega praca w call center. 2. Jak znaleźć pracę w call center. 3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy. Z książki można dowiedzieć się: - co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje; - na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera; - jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach; - czego będzie wymagał pracodawca.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 17,20 PLN
Nasza cena 15,95 PLN
Oszczędzasz 7%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Pracownik call center - Amelia Marczyńska

Tytuł: Pracownik call center
Autor: Amelia Marczyńska
Wydawnictwo: EKONOMIK
ISBN: 9788377350065
Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka


Recenzje: Pracownik call center - Amelia Marczyńska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×