Zarządzanie ochroną marki
Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 59,00 PLN
Nasza cena: 50,20 PLN
Oszczędzasz 14%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Zarządzanie ochroną marki - Post Penelope N., Post Richard S.

W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji.

Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:

- główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,
- wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,
- profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,
- najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,
- metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,
- opracowanie standardów efektywności ochrony marki.

Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.


Szczegóły: Zarządzanie ochroną marki - Post Penelope N., Post Richard S.

Tytuł: Zarządzanie ochroną marki
Autor: Post Penelope N., Post Richard S.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326431630
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 332
Oprawa: Miękka


Recenzje: Zarządzanie ochroną marki - Post Penelope N., Post Richard S.
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Zarządzanie ochroną marki

,

W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak: - główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy, - wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru, - profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka, - najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów, - metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji, - opracowanie standardów efektywności ochrony marki. Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2013-12-13

Cena 59,00 PLN
Nasza cena 50,20 PLN
Oszczędzasz 14%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Zarządzanie ochroną marki - Post Penelope N., Post Richard S.

Tytuł: Zarządzanie ochroną marki
Autor: Post Penelope N., Post Richard S.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326431630
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 332
Oprawa: Miękka


Recenzje: Zarządzanie ochroną marki - Post Penelope N., Post Richard S.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×