Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce

Książka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 44,00 PLN
Nasza cena: 35,13 PLN
Oszczędzasz 20%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce - Łodziana-Grabowska Joanna

Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych.

Książka adresowana jest do podmiotów funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partnerów transakcji handlowych, studentów interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentów, których opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy.


Szczegóły: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce - Łodziana-Grabowska Joanna

Tytuł: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce
Autor: Łodziana-Grabowska Joanna
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567274
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 190
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.315 kg


Recenzje: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce - Łodziana-Grabowska Joanna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: Miękka

Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych. Książka adresowana jest do podmiotów funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partnerów transakcji handlowych, studentów interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentów, których opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 44,00 PLN
Nasza cena 35,13 PLN
Oszczędzasz 20%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce - Łodziana-Grabowska Joanna

Tytuł: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce
Autor: Łodziana-Grabowska Joanna
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567274
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 190
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.315 kg


Recenzje: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce - Łodziana-Grabowska Joanna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×