loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
1.81 Książki Profesjonalnej Szkoły Biznesu
-63%

Alianse strategiczne
Problemy teorii i dylematy praktyki

Chwistecka-Dudek Halina

,

Sroka Włodzimierz

Wydawnictwo: Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Seria: BIBLIOTEKA MENEDŻERA
Oprawa: Twarda
1,81 zł
4,90 zł
Cena regularna: 4,90 zł (-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 1,81 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Immanentną cechą współczesnej gospodarki są skokowe zmiany w wielu jej dziedzinach. Zmiany w otoczeniu ewoluują w kierunku globalizacji, co wymusza niekonwencjonalne zachowania przedsiębiorstw i niekonwencjonalne strategie działania. Praktycznym wyrazem globalizacji jest zmiana charakteru konkurencji, co stwarza zarówno nowe zagrożenia, jak i nowe możliwości zdobycia przewagi konkurencyjnej. Jedną z najnowszych form konkurowania w skali globalnej jest współpraca przybierająca postać aliansów strategicznych. Strategia ta, chociaż niezupełnie nowa, gdyż alianse funkcjonowały w gospodarce amerykańskiej już w latach trzydziestych, zaczęła się gwałtownie rozwijać dopiero na początku lat osiemdziesiątych, by w latach dziewięćdziesiątych stać się dominującą formą współpracy przedsiębiorstw. W Polsce nie prowadzono dotychczas kompleksowych badań nad zjawiskiem aliansów, chociaż już obecnie wiele przedsiębiorstw stosuje tę strategię. Diagnozy ekspertów pokazują, że w najbliższych latach Polska utrzyma wiodącą rolę w "przyciąganiu" inwestycji zagranicznych i nadal będzie postrzegana jako obszar o wysokiej atrakcyjności inwestycyjnej przy dość znacznym ryzyku podejmowanych działań, co będzie skłaniało zagranicznych inwestorów do współpracy z polskimi przedsiębiorstwami na zasadzie aliansów. Należy przypuszczać, że zainteresowanie tą strategią wśród polskich przedsiębiorstw będzie rosło wraz z postępującymi procesami integracji Polski z Unią Europejską oraz coraz większą atrakcyjnością Polski jako partnera gospodarczego.

Szczegóły

Tytuł
Alianse strategiczne
Podtytuł
Problemy teorii i dylematy praktyki
Autor
Chwistecka-Dudek Halina , Sroka Włodzimierz
Wydawnictwo
Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Seria
BIBLIOTEKA MENEDŻERA
Rok wydania
2000
Oprawa
Twarda
Ilość stron
224
Format
20.0x13.0cm
Języki
polski
ISBN
8372300356
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788372300355

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
1,81 zł
4,90 zł
Cena regularna: 4,90 zł (-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 1,81 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Alianse strategiczne - Chwistecka-Dudek Halina, Sroka Włodzimierz
Alianse strategiczne
Chwistecka-Dudek Halina, Sroka Włodzimierz
1,81 zł
4,90 zł
Przejdź do koszyka
1,81 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO