Growth Hacker Marketing O przyszłości PR, marketingu i reklamy

Książka
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 29,90 PLN
Nasza cena: 20,04 PLN
Oszczędzasz 32%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Growth Hacker Marketing O przyszłości PR, marketingu i reklamy - Holiday Ryan

Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker inaczej: haker wzrostu to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama... Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty! Haker wzrostu i jego narzędzia Produkt i jego rynek Znajdź haka na wzrost Przemień 1 w 2, a 2 w 4 wirusowość Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja Moje nawrócenie: stosowanie teorii w praktyce Słowniczek hakera wzrostu Najczęściej zadawane pytania Jak zostać hakerem wzrostu: kolejne kroki Nie przepłacaj zastosuj to, co działa! Poradzisz sobie bez artykułów promocyjnych, reklam telewizyjnych i billboardów. Zamiast tego oprzesz się na nowej strategii hakowaniu wzrostu aby dotrzeć do znacznie większej liczy ludzi mimo skromnego budżetu marketingowego.


Szczegóły: Growth Hacker Marketing O przyszłości PR, marketingu i reklamy - Holiday Ryan

Tytuł: Growth Hacker Marketing O przyszłości PR, marketingu i reklamy
Autor: Holiday Ryan
Wydawnictwo: OnePress
ISBN: 9788328307285
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 144
Format: 13.9x20.7
Oprawa: Miękka
Waga: 0.165 kg


Recenzje: Growth Hacker Marketing O przyszłości PR, marketingu i reklamy - Holiday Ryan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Ładna okładka ze strzałkami skierowanymi na zewnątrz, sugerujące rozrost oraz wielki napis „O przyszłości marketingu i reklamy”. Brzmi zachęcająco, prawda?„Growth Haker, to osoba, której zadaniem jest zbudowanie samonapędzającej się maszyny marketingowej, która bez niczyjej pomocy dotrze do milionów klientów” – Aaron GinnW przedstawianym tytule „Growth Haker Marketing” mamy możliwość zobaczenia na czym dokładnie ta cała, stosunkowo nowa idea polega. Wstęp książki, to kilka słów od polskiego wydawcy Jacka Kotarbińskiego, autora „Sztuki rynkologii”. Zawierają one spostrzeżenia na temat rynku polskiego i amerykańskiego, w formie małego porównania oraz osobiste obserwacje i wskazówki.Treść główna zaczyna się przede wszystkim od przedstawienia firm, szczególnie stawiających na nowoczesne rozwiązania, które osiągnęły wielkie zyski za pomocą małego, bądź wręcz żadnego nakładu marketingowego. Każdy przecież zna, bądź używa produktów i usług Dropbox, Hotmail, Instagram, Groupon czy Pinterest. To są perełki, które w ciągu krótkiego czasu zarobiły miliony, a nawet miliardy dolarów.No dobrze, ale co to jest Growth Haking? To nowy sposób myślenia o marketingu. Znając rzecz, którą chcemy wypromować, możemy wykorzystać kilka prostych sposobów, bez wspomnianego już dużego nakładu finansowego. W książce „Growth Haker Marketing” zostały one przedstawione jako 4 kroki:1.Wszystko zaczyna się od dopasowania produktu do rynku2.Znajdź haka na wzrost3.Przemień 1 w 2, a 2 w 4 – wirusowość4.Zamykanie pętli: retencja i optymalizacjaJeśli nurtują Cię pytania typu: „Jak zdobyć rozgłos mojej aplikacji?”, „Co zrobić, aby użytkownicy korzystali z moich usług oraz jak mogę ich do tego zachęcić?”, „Jak sprawić, aby dotychczasowi użytkownicy sami napędzali rozgłos i prestiż produktu?” to jest to idealna książka dla Ciebie!Szczególnie polecam osobom prowadzącym własne biznesy, tym już trochę doświadczonym, start-up’owcom oraz wszystkim tym, którzy zaciekawieni są w jaki sposób nie inwestując żadnych pieniędzy w reklamę zyskać popularność liczoną w milionach użytkowników. Książka warta przeczytania, szczególnie dlatego, że autor nie pisze o zbędnych pierdołach. Czysta esencja idei wraz z przykładami.Moja ocena: 9/10Polecamy, zespół dobrerecenzje.pl 2015-11-13 12:23:17

Książka

Growth Hacker Marketing O przyszłości PR, marketingu i reklamy

Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker inaczej: haker wzrostu to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama... Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty! Haker wzrostu i jego narzędzia Produkt i jego rynek Znajdź haka na wzrost Przemień 1 w 2, a 2 w 4 wirusowość Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja Moje nawrócenie: stosowanie teorii w praktyce Słowniczek hakera wzrostu Najczęściej zadawane pytania Jak zostać hakerem wzrostu: kolejne kroki Nie przepłacaj zastosuj to, co działa! Poradzisz sobie bez artykułów promocyjnych, reklam telewizyjnych i billboardów. Zamiast tego oprzesz się na nowej strategii hakowaniu wzrostu aby dotrzeć do znacznie większej liczy ludzi mimo skromnego budżetu marketingowego.

Cena 29,90 PLN
Nasza cena 20,04 PLN
Oszczędzasz 32%
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Growth Hacker Marketing O przyszłości PR, marketingu i reklamy - Holiday Ryan

Tytuł: Growth Hacker Marketing O przyszłości PR, marketingu i reklamy
Autor: Holiday Ryan
Wydawnictwo: OnePress
ISBN: 9788328307285
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 144
Format: 13.9x20.7
Oprawa: Miękka
Waga: 0.165 kg


Recenzje: Growth Hacker Marketing O przyszłości PR, marketingu i reklamy - Holiday Ryan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Ładna okładka ze strzałkami skierowanymi na zewnątrz, sugerujące rozrost oraz wielki napis „O przyszłości marketingu i reklamy”. Brzmi zachęcająco, prawda?„Growth Haker, to osoba, której zadaniem jest zbudowanie samonapędzającej się maszyny marketingowej, która bez niczyjej pomocy dotrze do milionów klientów” – Aaron GinnW przedstawianym tytule „Growth Haker Marketing” mamy możliwość zobaczenia na czym dokładnie ta cała, stosunkowo nowa idea polega. Wstęp książki, to kilka słów od polskiego wydawcy Jacka Kotarbińskiego, autora „Sztuki rynkologii”. Zawierają one spostrzeżenia na temat rynku polskiego i amerykańskiego, w formie małego porównania oraz osobiste obserwacje i wskazówki.Treść główna zaczyna się przede wszystkim od przedstawienia firm, szczególnie stawiających na nowoczesne rozwiązania, które osiągnęły wielkie zyski za pomocą małego, bądź wręcz żadnego nakładu marketingowego. Każdy przecież zna, bądź używa produktów i usług Dropbox, Hotmail, Instagram, Groupon czy Pinterest. To są perełki, które w ciągu krótkiego czasu zarobiły miliony, a nawet miliardy dolarów.No dobrze, ale co to jest Growth Haking? To nowy sposób myślenia o marketingu. Znając rzecz, którą chcemy wypromować, możemy wykorzystać kilka prostych sposobów, bez wspomnianego już dużego nakładu finansowego. W książce „Growth Haker Marketing” zostały one przedstawione jako 4 kroki:1.Wszystko zaczyna się od dopasowania produktu do rynku2.Znajdź haka na wzrost3.Przemień 1 w 2, a 2 w 4 – wirusowość4.Zamykanie pętli: retencja i optymalizacjaJeśli nurtują Cię pytania typu: „Jak zdobyć rozgłos mojej aplikacji?”, „Co zrobić, aby użytkownicy korzystali z moich usług oraz jak mogę ich do tego zachęcić?”, „Jak sprawić, aby dotychczasowi użytkownicy sami napędzali rozgłos i prestiż produktu?” to jest to idealna książka dla Ciebie!Szczególnie polecam osobom prowadzącym własne biznesy, tym już trochę doświadczonym, start-up’owcom oraz wszystkim tym, którzy zaciekawieni są w jaki sposób nie inwestując żadnych pieniędzy w reklamę zyskać popularność liczoną w milionach użytkowników. Książka warta przeczytania, szczególnie dlatego, że autor nie pisze o zbędnych pierdołach. Czysta esencja idei wraz z przykładami.Moja ocena: 9/10Polecamy, zespół dobrerecenzje.pl 2015-11-13 12:23:17


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×