E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy

,

Książka
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 79,00 PLN
Nasza cena: 70,36 PLN
Oszczędzasz 10%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy - Królewski Jarosław, Sala Paweł

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
- jak mierzyć siłę i potencjał marki jak powinna być zbudowana platforma e-commerce - dlaczego Content is Th King czym jest marketing 3.0 dokąd zmierzają socjal media dlaczego less is more jak dbać o klienta w sieci jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie
Autorzy: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Paweł Tkaczyk, Michał Dziekoński, Tomasz Surmacz, Krzysztof Bełech, Dominik Kaznowski, Paweł Kolenda, Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński, Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota, Jacek Jankowski, Magdalena Kochmańska, Teresa Wierzbowska, Justyna Dziegieć, Anna Siemińska, Leszek Łuczyn, Barbara Stawarz, Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech, Andrzej Garapich, Jarosław Roszkowski, Bartosz Józefowski, Magdalena Urbaniak, Damian Gałuszka, Aneta Głowacka, Miłosz Baluś, Przemysław Tarczyński, Maciej Wiktorowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Marek Przystaś.


Szczegóły: E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy - Królewski Jarosław, Sala Paweł

Tytuł: E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy
Autor: Królewski Jarosław, Sala Paweł
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301183448
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 600
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.13 kg


Recenzje: E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy - Królewski Jarosław, Sala Paweł

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Królewski Jarosław, Sala Paweł (1)

Książka

E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy

,

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania Czytelnik dowie się: - jak mierzyć siłę i potencjał marki jak powinna być zbudowana platforma e-commerce - dlaczego Content is Th King czym jest marketing 3.0 dokąd zmierzają socjal media dlaczego less is more jak dbać o klienta w sieci jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie Autorzy: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Paweł Tkaczyk, Michał Dziekoński, Tomasz Surmacz, Krzysztof Bełech, Dominik Kaznowski, Paweł Kolenda, Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński, Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota, Jacek Jankowski, Magdalena Kochmańska, Teresa Wierzbowska, Justyna Dziegieć, Anna Siemińska, Leszek Łuczyn, Barbara Stawarz, Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech, Andrzej Garapich, Jarosław Roszkowski, Bartosz Józefowski, Magdalena Urbaniak, Damian Gałuszka, Aneta Głowacka, Miłosz Baluś, Przemysław Tarczyński, Maciej Wiktorowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Marek Przystaś.

Cena 79,00 PLN
Nasza cena 70,36 PLN
Oszczędzasz 10%
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy - Królewski Jarosław, Sala Paweł

Tytuł: E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy
Autor: Królewski Jarosław, Sala Paweł
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301183448
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 600
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.13 kg


Recenzje: E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy - Królewski Jarosław, Sala Paweł

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Królewski Jarosław, Sala Paweł (1)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×