Media społecznościowe na rynku międzynarodowym Perspektywa indywidualnych użytkowników

Książka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 42,00 PLN
Nasza cena: 38,43 PLN
Oszczędzasz 8%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym - Bartosik-Purgat Małgorzata

Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych wraz z ich wadami i zaletami oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.

Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.


Szczegóły: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym - Bartosik-Purgat Małgorzata

Tytuł: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
Podtytuł: Perspektywa indywidualnych użytkowników
Autor: Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380852044
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 166
Format: 16.0x22.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.265 kg


Recenzje: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym - Bartosik-Purgat Małgorzata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
Perspektywa indywidualnych użytkowników

  • Wydawnictwo: Difin
  • Oprawa: Miękka

Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych wraz z ich wadami i zaletami oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników. Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 42,00 PLN
Nasza cena 38,43 PLN
Oszczędzasz 8%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym - Bartosik-Purgat Małgorzata

Tytuł: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
Podtytuł: Perspektywa indywidualnych użytkowników
Autor: Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380852044
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 166
Format: 16.0x22.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.265 kg


Recenzje: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym - Bartosik-Purgat Małgorzata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×