Książka
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 34,90 PLN
Nasza cena: 21,67 PLN
Oszczędzasz 37%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.

Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem.

To jest właśnie Marketing 3.0!

Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów.


Szczegóły: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Tytuł: Marketing 3.0
Autor: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380871151
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 200
Format: 16.0x23.5 cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.395 kg


Recenzje: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (2)

Książka
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.
Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem.
To jest właśnie Marketing 3.0!
Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2016-09-09

Cena 34,90 PLN
Nasza cena 21,67 PLN
Oszczędzasz 37%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Tytuł: Marketing 3.0
Autor: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380871151
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 200
Format: 16.0x23.5 cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.395 kg


Recenzje: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (2)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×