Szalony, czyli przedsiębiorczy O tym, dlaczego warto iść pod prąd

Książka

Szalony, czyli przedsiębiorczy
O tym, dlaczego warto iść pod prąd

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788377468401
  • Ilość stron: 278
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 15.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 15.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena 44,90 PLN
Nasza cena 28,02 PLN
Oszczędzasz 37%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Nasza cena 28,02 PLN
Oszczędzasz 37%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Szalony, czyli przedsiębiorczy - Rottenberg Linda

Gdy nie nazywają cię szalonym, oznacza to, że nie mierzysz dość wysoko. Dzisiaj podejmowanie ryzyka przestało być domeną kolesi w bluzach z kapturem, którym nie chciało się kończyć studiów. Dzisiaj wszyscy powinni zachowywać się jak przedsiębiorcy, bez względu na to, czy pracują w wielkiej korporacji, w organizacji non profit czy w małej rodzinnej firmie. Wszyscy musimy być rzutcy, elastyczni i śmiali, a może nawet odrobinę szaleni. W przeciwnym razie istnieje spore ryzyko, że zostaniemy z tyłu. Jak jednak podejmować ryzyko w sposób inteligentny? Jak nie stawiać wszystkiego na jedną kartę? Na tym Linda Rottenberg zna się jak nikt inny. Jako współzałożycielka i dyrektor generalna Endeavor, największej na świecie organizacji non profit stawiającej na wspieranie szybko rozwijających się projektów biznesowych, przez ostatnie 20 lat pomagała innowatorom w śmiałym planowaniu i mądrej realizacji tych planów. Książka ta stanowi połączenie inspirujących historii z wynikami badań i praktycznymi poradami. W ten sposób powstaje mapa pozwalająca ruszyć w drogę i się rozwijać. Rottenberg przybliża nam sylwetki legendarnych przedsiębiorców, takich jak Walt Disney czy Estée Lauder, wyjaśnia również, w jaki sposób firmy takie jak MTV, GE czy Burberry zaczęły odnosić największe sukcesy, przełamując korporacyjny zastój i obierając przedsiębiorcze nastawienie. Przedstawia nam również niektórych z ponad tysiąca przedsiębiorców, którym doradzała. Jedną z takich osób jest Leila Velez, założycielka firmy produkującej kosmetyki do pielęgnacji włosów, która zaczynała od kuchennego zlewu, a dziś zarabia 80 milionów dolarów rocznie. Jak ujmuje to sama Linda: Ludzi z marzeniami spotykam codziennie. Są tacy sami jak Leila i tacy sami jak ty. Niewykluczone, że podajesz w pracy kawę, a po cichu marzysz o otwarciu własnego mikrobrowaru. Może zrezygnowałeś ze studiów i chciałbyś założyć własną firmę projektową. Może siedzisz właśnie w swoim małym boksie i analizujesz nowy pomysł, który usprawniłby funkcjonowanie zatrudniającej cię firmy. Marzysz o czymś, ale nie wiesz, jak te marzenia urzeczywistnić. Być możesz zacząłeś już realizować swój pomysł, ale nie wiesz, jak się dostać na kolejny poziom. Dowiesz się tego z tej książki.


Szczegóły: Szalony, czyli przedsiębiorczy - Rottenberg Linda

Tytuł: Szalony, czyli przedsiębiorczy
Podtytuł: O tym, dlaczego warto iść pod prąd
Autor: Rottenberg Linda
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377468401
Tytuł oryginału: Crazy Is a Compliment: The Power of Zigging When Everyone Else Zags
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 278
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.445 kg


Recenzje: Szalony, czyli przedsiębiorczy - Rottenberg Linda

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×