loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
24.71 Książki Novae Res
-37%

Reklama jako sztuka powtórzeń

Ryłko-Kurpiewska Anna

Wydawnictwo: Novae Res
Oprawa: Miękka
24,71 zł
39,00 zł
Cena regularna: 39,00 zł (-37%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 24,71 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dostrzec, podążając za poszczególnymi etapami analizy. [...] Książka powinna stać się lekturą na kierunkach studiów językoznawczych, kulturoznawczych, dziennikarskich i z zakresu komunikacji społecznej. Powinna także znaleźć zastosowanie w praktycznych działaniach z zakresu marketingu i promocji.
Dr hab. Teresa Sasińska-Klas
prof. nadzw. UJ Dr Anna Ryłko-Kurpiewska jest specjalistką z zakresu języka reklamy, wykładowcą akademickim związanym z kierunkiem dziennikarstwo i komunikacja społeczna od momentu jego powstania na Uniwersytecie Gdańskim. Kieruje specjalnością reklama i public relations oraz Podyplomowymi Studiami Reklama i Marketing Medialny. Pomysłodawczyni i członkini kapituły konkursu Medi@stery (na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach) oraz członkini kapituły międzynarodowego konkursu Literacki Debiut Roku. Członkini Zespołu Etyki Słowa Rady Języka Polskiego PAN i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Redaktorka kilku monografii dotyczących procesu komunikacji w mediach, autorka książki "Dzieci jako odbiorcy reklamy telewizyjnej" oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych poświęconych reklamie. Od wielu lat realizuje projekty komercyjne w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, doradztwa i ekspertyz związanych z komunikacyjnymi aspektami reklamy, tworzeniem nazw i logotypów.

Szczegóły

Tytuł
Reklama jako sztuka powtórzeń
Autor
Ryłko-Kurpiewska Anna
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
470
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788380832022
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380832022

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
24,71 zł
39,00 zł
Cena regularna: 39,00 zł (-37%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 24,71 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Reklama jako sztuka powtórzeń - Ryłko-Kurpiewska Anna
Reklama jako sztuka powtórzeń
Ryłko-Kurpiewska Anna
24,71 zł
39,00 zł
Przejdź do koszyka
24,71 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO