Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Książka
Wysyłka: Niedostępna
Nasza cena: 58,00 PLN
Oszczędzasz -INF%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego - Orfin-Tomaszewska Katarzyna

?Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych?.
prof. dr hab. Aleksander Panasiuk
kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego


Szczegóły: Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego - Orfin-Tomaszewska Katarzyna

Tytuł: Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Autor: Orfin-Tomaszewska Katarzyna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788379720859
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 233
Format: 17.0x23.7
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg


Recenzje: Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego - Orfin-Tomaszewska Katarzyna
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

?Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych?. prof. dr hab. Aleksander Panasiuk kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2017-01-20

Nasza cena 58,00 PLN
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego - Orfin-Tomaszewska Katarzyna

Tytuł: Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Autor: Orfin-Tomaszewska Katarzyna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788379720859
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 233
Format: 17.0x23.7
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg


Recenzje: Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego - Orfin-Tomaszewska Katarzyna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×