58
Książki
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa: Miękka
58,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 58,00 zł
(0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
?Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych?.prof. dr hab. Aleksander Panasiukkierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego
Szczegóły
Tytuł
Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Autor
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
233
Format
17.0x23.7
Języki
polski
ISBN
9788379720859
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379720859
Dodałeś produkt do koszyka
Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
58,00 zł
Recenzje